پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی شهادت پنج‌تن از مرزبانان غیور کشور

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پی شهادت پنج تن از مرزبان غیور کشور در سراوان، جامعه مدرسین پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر نمود:
پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

بسم الله الرحمن الرحیم

وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ

شهادت جمعی از مرزداران غیور میهن اسلامی و سربازان امنیت کشور در پی جنایت تروریستی و ناجوانمردانه اشرار و مزدوران معاندین نظام اسلامی، به مجموعه مرزی سراوان، موجب تألم و تأثر گردید.

آن چه در این جنایت از سوی دشمن دنبال می‌شود، ایجاد شکاف میان کشورهای همسایه و دمیدن در اختلافات قومی و مذهبی و تزریق ناامنی و ناامیدی در جامعه است. حضور آگاهانه مردم در ناکام گذاشتن دشمن در توطئه‌هایی از قبیل اغتشاشات سال گذشته، معاندین نظام اسلامی را به استیصال کشانده که از باب ” الغریق یتشبث بکل حشیش” به اقداماتی از قبیل این جنایات دست می‌زنند.

خون پاک این عزیزان که جانانه برای صیانت از حریم جمهوری اسلامی ایران نثار شد، بر عزت و اقتدار ایران خواهد افزود و آتش انتقام از تروریست‌های مزدور به زودی دامن آنان را خواهد گرفت.

شهادت این جوانان سلحشور را به امت شهید پرور و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال علو درجات آنان را مسئلت داریم و از مسؤولین مطالبه اکید داریم که هرچه زودتر عاملان این جنایت فجیع را دستگیر و به سزای اعمالشان برسانند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *