نایب رئیس دوم جامعه مدرسین:

در کنار مشکلات باید موفقیت‌ها را دید

آیت الله سید احمد خاتمی

آیت‌الله خاتمی در مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق -علیه السلام- در سپاه حضرت صاحب‌الامر اظهار داشت: در شرایطی که آمریکا و اسرائیل به دنبال خاورمیانه جدید بودند، امروز شاهد این هستند که این خاورمیانه جدید بر محور مقاومت ایجاد شده و انتفاضه سنگ در فلسطین به انتفاضه موشک تبدیل شده و بر همه ثابت شده که محور مقاومت حرف اول و آخر را در منطقه می‌زند.

عضو جامعه مدرسین در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به دستاوردهای بزرگ دولت مردمی سیزدهم تصریح کرد: باید موفقیت‌ها را در کنار مشکلات ببینیم و در شرایطی که دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن دستاوردها و بزرگنمایی ضعف‌ها است، به برجسته کردن دستاوردها و خدمات نظام کمک کنیم.

عضو جامعه مدرسین تورم سرسام‌آور را از نارسایی‌های مهم کشور دانست و ادامه داد: وجود این تورم را انکار نمی‌کنیم، اما باید بدانیم که یکی از علل این تورم جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه است.

وی با بیان اینکه دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت کشور نقشه‌های زیادی را طراحی و اجرا می‌کند، افزود: آمریکایی‌ها سال قبل بودجه خود برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی را ۱۰۰ درصد افزایش دادند و بخشی از این بودجه برای شعارنویسی علیه نظام و انقلاب در کوچه و خیابان هزینه شد.

 

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *