بیانیه جامعه مدرسین به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیانیه جامعه مدرسین به مناسبت روز جهانی قدس بدین شرح است:
لوگوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس که یادآور نیت پاک رهبرکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی -قدس سرّه- است؛ روز بیزاری جستن از فسادها، مظلوم‌کشی‌ها و ستم کاری‌های رژیم غاصب صهیونیستی و روز تجلی جهاد مسلمین جهان علیه ظلم و کفر استکبار است.

این غده سرطانی، پایگاه تروریسم است و ریشه کن شدن آن از غرب آسیا، آرامش و امنیت را به منطقه باز خواهد گرداند. اگرکشورهای اسلامی بر مسأله اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین استقامت بورزند؛ این حرکت نزولی و رو به زوالِ رژیم غاصب صهیونیستی که آغاز شده است، با سرعت بیشتری طی خواهد شد.

از گذشته که ملت فلسطین با دستان خالی در برابر رژیم کودک کش مبارزه می‌کرد تا امروز که مقاومت اسلامی، جایگاه جهاد و مبارزاتش به تهدیدات رژیم غاصب را به سطح پاسخ موشکی ارتقا داده است و دشمن صهیونیستی در بحران‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی و اجتماعی رو به ضعف نهاده؛ ملت ایران با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب -مدظله العالی-، همچنان بر عهد خود در حمایت از مظلومان و مبارزه با ستمگران استوار است و فلسطین و قدس شریف را در این کارزار تنها نخواهد گذاشت.

به فضل و اراده‌ی الهی، توطئه‌های نظام سلطه علیه جهان اسلام در بیشتر موارد ناکام مانده است. صحنه‌ی حوادث فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و افغانستان نیز به وضوح نشان می‌دهد جبهه مقاومت علیرغم حجم سنگین فشارها، همچنان با قدرت و تأثیر گذار پیش می‌‍رود.

پریشانی و ناکامی آمریکا و همدست جنایتکار او رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه، بیش از هر چیز، از بیداری امت‌های اسلامی و مقاومت فعال ملت‌ها علیه اشغالگری نشأت می‌گیرد. طرح عادی سازی روابط گرچه از سوی برخی دولت‌های خائن پیگیری می‌شود؛ اما هیچ عقبه مردمی ندارد و سرایت منفوریت رژیم اشغالگر قدس، تاج و تخت این حکام سازشکار را نیز به سقوط خواهد کشاند.

حضور گسترده و جهانی امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان موجب اکمال بهره مندی‌های مسلمین از برکات رمضان الکریم خواهد شد. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن دعوت از عموم مؤمنین و آزادگان برای حضور پرشور در این میدان عظیم مجاهدت، یاد و نام شهدای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی را گرامی می‌دارد و تأکید می‌کند که تداوم مقاومت در سرزمین‌ فلسطین و حمایت‌های جهانی از مجاهدان فلسطینی، قدس شریف را آزاد خواهد کرد و این پاره تن جهان اسلام به آغوش ملت اسلامی باز خواهد گشت؛ ان شاءالله.

«وَمَا ذلکَ عَلَى اللَّهِ بِعَزِیزٍ»

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

 

جهت مشاهده ترجمه عربی این بیانیه، اینجاکلیک کنید.

جهت مشاهده ترجمه انگلیسی این بیانیه، اینجاکلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *