ملت ایران آمریکا را بیرون کرد، نگذاریم شیطان بزرگ دوباره برگردد

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، پایان‌یافتن منافع نامشروع آمریکایی‌ها در ایران را علت اصلی کینه‌ورزی و دشمنی پایان‌ناپذیر آنها با جمهوری اسلامی و ملت ایران برشمردند.

 رهبر معظم انقلاب با انتقاد شدید از کسانی که سعی می‌کنند چهره‌ی بدتر از ابلیسِ آمریکا را فرشته‌ی نجات جلوه دهند گفتند: دین و انقلابی‌گری به کنار، وفاداری به مصالح کشور و عقل چه می‌شود؟ کدام عقل و وجدان اجازه می‌دهد ما جنایتکاری مانند آمریکا را بزک کنیم و دوست و مورد اعتماد جلوه دهیم؟

ایشان با هشدار درباره‌ی سیاست‌ها و روش‌های نفوذ آمریکا افزودند: شیطانی را که ملت از در بیرون کردند درصدد است از پنجره برگردد و ما نباید اجازه‌ی این کار را بدهیم. ایشان تنها راه پایان‌یافتن توطئه‌های آمریکایی‌ها را، اقتدار ملی ایرانیان خواندند و افزودند: باید به‌گونه‌ای قوی شویم که شیطان بزرگ از نتیجه‌بخشی دشمنی‌های خود مأیوس شود.

 رهبر معظم انقلاب در تبیین راه‌های دستیابی به اقتدار ملی بر سه نکته تأکید کردند: «اقتصاد قوی و مقاوم»، «علم پیشرفته و روزافزون» و «حفظ و تقویت روحیه‌ی انقلابی‌گری به‌خصوص در جوانان».

 ایشان همچنین با اشاره به جعلی‌بودن دولت صهیونیستی افزودند: برخی صهیونیست‌ها گفته‌اند با توجه به نتایج مذاکرات هسته‌ای، ۲۵سال از دغدغه‌ی ایران آسوده شده‌ایم اما ما به آنها می‌گوییم شما ۲۵سال آینده را، اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش پایانی سخنانشان با انتقاد از کسانی که از یک سال و نیم قبل درصدد انتخاباتی‌کردن فضای کشور برآمده‌اند گفتند: این موضوع به مصلحت کشور نیست، زیرا وقتی فضای رقابت و تعارضات انتخاباتی اصل می‌شود، مسائل اصلی به حاشیه می‌رود و این به نفع مردم و کشور نیست اما اکنون زمان طرح برخی نکات انتخاباتی فرا رسیده است.

ایشان در بحث مراقبت از سلامت انتخابات، به نقش قانونی و مؤثر شورای نگهبان اشاره کردند و افزودند: از بزرگ‌ترین برکات شورای نگهبان این است که مراقب هرگونه خطا و اشتباه است که البته دستگاه‌های دیگر هم در این زمینه فعال هستند.

 رهبرمعظم انقلاب ایستادگی در مقابل اصرار عده‌ای برای باطل اعلام‌شدن نتیجه‌ی انتخابات ۸۸ را نمونه‌ای از صیانت از نتایج آرای ملت و دفاع از حق‌الناس برشمردند و افزودند: ۴۰ میلیون نفر با حضور پرشور، به میدان آمدند، نتیجه‌ی انتخابات نیز هرچه بود ما به‌طور کامل از آن دفاع می‌کردیم، همچنان‌که در همه‌ی انتخابات دیگر نیز پشت نتایج آرای ملت هرچه باشد می‌ایستم و اجازه‌ی خدشه در آن را نمی‌دهم. (خ-۱۲۶۷)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *