اطلاعیه در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی

اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی
مورخ ۱۳۹۴/۰۶/۲۶

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و کشتار بی‌رحمانه مسلمانان بی‌دفاع، موجی از خشم و نفرت مسلمانان جهان را در پی داشته‌است. آنچه صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند، تخریب مسجد الاقصی و نابود ساختن همه اماکن و نهادهای اسلامی و محو ساختن هر چیزی است که رنگ و بوی اسلام را به خود گرفته است. این‌ها همه نشان از ضعف روز افزون این رژیم جعلی و بارقه‌های نابودی این هویت پوشالی است. صهیونیست‌ها که در چند نبرد و بویژه در نبرد ۵۱ روزه در سال‌های قبل طعم شکست را چشیده‌اند و نتوانستند در برابر مقاومت اسلامی فلسطین و مردم قهرمان غزه تاب آورند، امروز با چنین اعمال ددمنشانه‌ای به دنبال بازسازی هویت خود هستند. غافل از آنکه ضعف و بیچارگی سرتاپای این رژیم را فراگرفته و خواری و نابودی سرنوشت همه ظالمین و مستکبرین است.

آنچه در این میان اهمیت فراوان دارد، لزوم اتحاد امت اسلام در برابر دشمنان و محکوم ساختن این‌گونه جنایات ددمنشانه توسط مردم مسلمان و علمای امت اسلامی است. نیز برگزاری فوری کنفرانس سران کشورهای اسلامی و یافتن راهکارهای عملی برای مقابله با تجاوزات و جنایات اسرائیل از اهم امور است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه عمال رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و به خاک و خون کشاندن مسلمانان عزیز، همه امت اسلامی را به وحدت و یکپارچگی و مقابله با این جنایات دعوت می‌نماید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *