موضوع هسته‌ای به‌وسیله مسئولان در حال پیگیری است و نباید موجب دودستگی در مردم شود

 گزیده‌ای از بیانات آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مسئولان کشور:

 سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در منطقه کاملاً در نقطه مقابل سیاست‌های استکبار و در رأس آن امریکا قرار دارد و ایران به هیچ وجه به آمریکا اعتماد ندارد زیرا سیاستمداران آمریکایی در کمال بی‌صداقتی و بی‌انصافی هستند.

 تفرقه و اختلافات کنونی در منطقه، غیرطبیعی و تحمیلی است و علما، روشنفکران، مسئولان دولت‌ها، سیاستمداران، و زبدگان و نخبگان دنیای اسلام باید متوجه دست خائنان امت اسلامی در این تفرقه‌ها و اختلاف‌ها باشند.

قدرت‌های استکباری با همکاری افراد ناباب در برخی دولت‌های اسلامی، برای منصرف کردن ذهن ملتهای اسلامی از رژیم صهیونیستی، جنگ‌های مذهبی را طراحی و سازمان‌های جنایتکاری همچون القاعده و داعش را راه‌اندازی کردند.

جمهوری اسلامی ایران در مسائل منطقه همچون عراق، سوریه، یمن، لبنان و بحرین بدنبال منافع شخصی خود نیست بلکه معتقد است، تصمیم گیر اصلی در این کشورها، ملت‌ها هستند و دیگران حق دخالت و تصمیم گیری ندارند.

در همین آزمایش دشوار مذاکرات هسته‌ای که رئیس جمهور و دست اندرکاران دیگر زحمت کشیدند، بارها شاهد بی‌صداقتی امریکایی‌ها بودیم که خوشبختانه مسئولان با آنها مقابله کردند و در مواردی برخوردهای انقلابی انجام دادند که حالا باید ببینیم سرانجام این موضوع چگونه خواهد شد.

ملت ایران نیز باید متحد باشد و قضایای هسته‌ای نباید زمینه ساز دو دستگی در کشور شود زیرا موضوع هسته‌ای بوسیله مسئولان مربوطه خود در حال پیگیری است و مسئولان بدنبال منافع ملی هستند.

تنها راه مقابله با تلاش گسترده رسانه‌های بیگانه برای ایجاد اختلاف و دو دستگی ، تقوای عمومی و ملی و مصونیت سازی درونی با افزایش اقتدار داخلی از طریق تقویت ایمان، علم و صنعت و فرهنگ است. (خ-۱۲۶۳)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *