بیستمین شماره ویژه نامه تبلیغ با عنوان شعار سال منتشر شد

بیستمین شماره ویژه نامه تبلیغ، به همت مدیریت فرهنگی – سیاسی معاونت جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۴۳۶ منتشر شد.

این ویژه نامه که مخصوص طلاب و مبلغان حوزه های علمیه تهیه شده، شامل بخش‌های مختلفی از جمله «رهنمودهای مراجع عظام تقلید وعلما»،«شاخصه های همدلی و هم زبانی»،«فرهنگی» ،«اقتصادی»، «سیاسی»، «علمی» و «بخش اخبار» است.

در بخش نخست این ویژه نامه، سخنان مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی، رهنمودهای مراجع عظام تقلید و علما و نیز مصاحبه‌هایی با حضرات آیات یزدی، استادی و حجت الاسلام والمسلمین شب زنده دار در حوزه ایمان و معنویت به صورت اختصاصی منتشر شده است.

شاخصه‌های همدلی و همزبانی و راه‌های تحقق شعار سال در بخش دوم بررسی می‌شود.

در بخش سوم یعنی بخش فرهنگی به یکی از مهمترین دغدغه‌های رهبرمعظم انقلاب و مراجع  عظام تقلید (یعنی موضوع جمعیت) ‌پرداخته شده است.

چهارمین بخش این ویژه نامه، به موضوع اقتصاد اختصاص دارد که در آن راهکارهای رسیدن به اقتصاد مقاومتی مورد بحث قرار می‌گیرد.

در بخش سیاسی به عنوان بخش پنجم ، آخرین وضعیت منطقه مورد بررسی قرار گرفته است. ضمنا در این قسمت در مصاحبه ای اختصاصی با دکتر رویوران، کارشناس مسائل منطقه، تحولات خاورمیانه با محوریت نقش جبهه مقاومت ارائه  شده است.

دستاوردها و پیشرفت‌های علمی کشورمان در حوزه‌های مختلف موضوع بخش ششم یعنی بخش علمی است.

در بخش آخر نیز اخباری از جهان اسلام ارائه شده است.

به امید آنکه این مجموعه، مورد استفاده مبلغان محترم جهت تشریح موضوعات مورد نظر برای مردم عزیز کشورمان قرار گیرد.

گفتنی است، بیستمین شماره ویژه نامه تبلیغ جامعه مدرسین که در تیراژ هفت هزار نسخه منتشر شده است، جهت تبیین و تشریح اهداف و دستاوردهای نظام اسلامی، در اختیار مبلغان محترم حوزه های علمیه اعزامی به مناطق مختلف کشور قرار می گیرد.

همچنین علاقمندان می توانند نسخه الکترونیکی این ویژه نامه را از بخش دانلود فایل ها – زیر منوی ویژه نامه های تبلیغ در منوی اصلی پایگاه  اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دانلود نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *