اجازه هیچگونه بازرسی از هیچ‌یک از مراکز نظامی داده نخواهد شد

 گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری دانشگاه امام حسین (علیه‌السلام):

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که به مرحله قابل قبولی از توانایی‌ها و پیشرفت و بلوغ فکری و عملی رسیده است.

گفتمان جاهلیت امروز که گفتمانی ظالمانه، زورگویانه، متکبرانه و خودخواهانه و از جانب قدرتهای سلطه گر جهان است، در مقابل گفتمان اسلامی قرار دارد که طرفدار عدالت، آزادی بشر و از بین رفتن زمینه‌های استثمار و استعمار و نابودی نظام سلطه است.

نظام اسلامی از ابتدا تاکنون همواره در دل ملت‌ها جای داشته است و نشانه بارز آن، ابراز علاقه و شیفتگی مردم کشورهای مختلف دنیا نسبت به روسای جمهور ایران، در طول سی و شش سال گذشته است. منزوی کسانی هستند که فقط می‌توانند با زور و دلار، برخی افراد را جذب خود کنند.

ملت ایران، عزت خود را به‌وسیله اسلام و حرکت و آرمان‌های انقلابی بدست آورده است، به وجود برخی چالش‌ها ملت ایران، از این چالشها، باقدرت و با توکل بر خدا و با اعتماد به نفس، عبور خواهد کرد.

دشمنان، همچنان ملت ایران و مسئولان را به خوبی نشناخته اند که حرف زور می‌زنند زیرا ملت و دولت ِ برآمده از این ملت، هیچگاه تسلیم حرف زور نخواهند شد.

همانگونه که قبلا هم گفته شد، اجازه هیچگونه بازرسی از هیچ یک از مراکز نظامی و همچنین گفتگو با دانشمندان هسته‌ای و سایر رشته‌های حساس و اهانت به حریم آنها، داده نخواهد شد.

من اجازه نخواهم داد که بیگانگان بیایند و با دانشمندان و فرزندان عزیز و برجسته این ملت صحبت و از آنان بازجویی کنند.

دشمن پررو و وقیح، انتظار دارد که ما اجازه دهیم آنها بادانشمندان و محققان ما درباره یک پیشرفت اساسیِ بومی و علمی گفتگو کنند اما مطلقاً چنین اجازه‌ای داده نخواهد شد.

مسئولان و مذاکره کنندگان باید پیام عظمت ملت ایران را در مذاکرات نشان دهند.

همه ما خدمتگار مردم هستیم و وظیفه داریم که در مقابل زورگویی، وقاحت، توقعات بی جا و توطئه‌ها با کمال استقامت بایستیم.

پاسداران انقلاب اسلامی و همه پاسداران حریم امنیت ملی در نیروهای مسلح هوشیار و بیدارند و اگر شیطنتی صورت بگیرد، واکنش جمهوری اسلامی ایران بسیار سخت خواهد بود.

جوانان عزیز و نسل نورسیده، بار سنگین امانتی را که از نسل گذشته به آنها رسیده، بهتر و مستحکم‌تر از قبل به پیش برند. (خ-۱۲۵۷)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *