آیت الله خاتمی در انتخابات مجمع نمایندگان طلاب:

مجمع نمایندگان طلاب مصداق بارز أسس علی التقوی است

نایب رئیس جامعه مدرسین مجمع نمایندگان طلاب را مصداق بارز أُسِّسَ عَلَى التَّقْوَىٰ توصیف کرد و پاسداری از آن را تکلیف حوزه های علمیه دانست.
آیت الله سید احمد خاتمی در انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم شرکت کرد

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید احمد خاتمی صبح امروز به منظور مشارکت در انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، رأی خود را به صندوق انداخت.

وی مجمع نمایندگان طلاب را مصداق بارز «أُسِّسَ عَلَى التَّقْوَىٰ» در آیه ۱۰۸ سوره مبارکه توبه عنوان کرد و اظهار داشت: نمایندگان منتخب طلاب از افاضل حوزه علمیه هستند و این تشکل، تشکلی است أُسِّسَ عَلَى التَّقْوَىٰ.

امام جمعه موقت تهران استقبال طلاب از انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم را ستودنی توصیف کرد و ادامه داد: مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، که در ایام سالگرد ارتحال ایشان قرار داریم، در جایی فرمود ،،حوزه علمیه میراث نبوت و امامت است،، این تعبیر، تعبیر بلندی است. امیدواریم که شایستگی حفظ این میراث را داشته باشیم.

وی افزود: مجمع نمایندگان طلاب یادگار امام راحل عظیم الشأن -قدس سره- است و تشکیل آن به رهنمود ایشان صورت گرفت؛ بنابراین پاسداری از این یادگار امام -قدس سره- یک تکلیف برای حوزه‌های علمیه است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *