آغاز به کار کمیسیون های تخصصی اجلاسیه نهم جامعه مدرسین

کمیسیون‌های نهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رسما کار خود را با حضور علما، شخصیت‌های حوزوی، اساتید و فضلای حوزه در شهر مقدس قم آغاز کرد.

کمیسیون‌های تخصصی نهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از صبح امروز ۲۴ دیماه با حضور علما، شخصیت های حوزوی و علمای بلاد کار خود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، در مراسم آغاز به کار کمیسیون های تخصصی اجلاسیه نهم جامعه مدرسین، ابتدا آیت الله مرتضی مقتدایی نایب رییس شورای عالی جامعه مدرسین سخنرانی کرد.

پس از ایراد سخنرانی از سوی نایب رییس شورای عالی جامعه مدرسین کمیسیون‌های سه گانه اجلاسیه وارد دستور کار شدند و مسائل مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهند.

کمیسیون نقش و جایگاه روحانیت و حوزه‌های علمیه در تبیین اقتصاد اسلامی به ریاست آیت الله مقتدایی برگزار می‌شود.

کمیسیون نقش و جایگاه روحانیت در تبیین و تقویت فرهنگ اسلامی به ریاست آیت الله نمازی برگزار می شود.

کمیسیون نقش و جایگاه روحانیت و حوزه های علمیه در تبیین و تقویت امور تبلیغی و اجتماعی به ریاست آیت الله غروی برگزار می گردد.

گفتنی است، اجلاسیه نهم جامعه مدرسین و علمای بلاد صبح فردا پنج شنبه ۲۵ دیماه با موضوع نقش حوزه های علمیه و علمای بلاد در تبیین فرهنگ و اقتصاد اسلامی و با سخنرانی حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی برگزار می شود.

حضرت آیت الله العظمی سبحانی نیز در آیین اختتامیه این اجلاسیه که در مدرسه امام موسی کاظم(ع) قم برگزار می شود، سخنرانی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *