حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین

 دبیرشورای عالی امنیت ملی، جناب آقای علی شمعخانی عصر روز جمعه مورخ ۱۳۹۳/۰۶/۲۱ در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شرکت و به ارائه گزارش و تبادل نظر با اعضای محترم جامعه مدرسین پرداخت.

در ابتدای این جلسه دریابان شمعخانی به پیشینه ی ارادت خود به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و اعضای محترم آن از قبل از انقلاب تا به امروز اشاره نمود و گفت: ارتباط ما با روحانیت یک ارتباط معامله ای نیست و افتخار می کنیم که همیشه در کنار جامعه مدرسین و روحانیت بوده و تا آخر هم خواهیم بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت مسائل داخلی در حوزه اقتصاد، فرهنگ، سیاسی و اجتماعی پرداخت و برنامه های در دست اقدام در این زمینه را اعلام نمود.

ایشان سپس به مسائل مختلف امنیتی، سیاسی منطقه از جمله  کشورهای سوریه، عراق، فلسطین، و نقش و سیاست های جمهوری اسلامی ایران در قبال آنها اشاره نمود .و اعلام کرد در زمان خود تصمیمات منطقی اتخاذ شده و خواهد شد.

در ادامه این جلسه اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نقطه نظرات و نگرانی های خود را در مسائل گوناگون داخلی و خارجی و مباحث مطرح شده با دبیر شورای عالی امنیت ملی در میان گذاشته و ایشان نیز به ارائه توضیحات لازم پرداختند.

{gallery}stories/news_pic/3965{/gallery}

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *