آیت الله عباس کعبی:

آشوب اخیر فتنه ای پیچیده با ملات ضد اخلاقی بود

آیت الله عباس کعبی

آیت الله کعبی، در دیدار جمعی از علما و شخصیت‌های حوزوی استان خوزستان با آیت الله اعرافی، با اشاره به اینکه در شرایط حاضر وضعیت کشور و بین الملل، حوزه ها و روحانیت رسالت سنگین تاریخی به دوش دارند، عنوان کرد: هم در عرصه ساخت جامعه بر مدار ایمان و عمل صالح و آماده کردن جامعه برای خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی. حوزه های علمیه می توانند نقشه درجه یک ایفا کنند.

عضو جامعه مدرسین با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب فرمودند براساس سه ضلع همیشه توانسته‌ایم تهدیدهای بزرگ را به فرصت های بزرگ تبدیل کنیم، افزود: نخستین ضلع جوشش درونی انقلاب است.، دومین ضلع آن هدایت ها و رهبری های امام راحل و رهبرمعظم انقلاب است که پرچم اسلام ناب و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) را به دست گرفته اند.

وی با اشاره به ویژگی های ذاتی ملت ایران به عنوان ضلع سوم تبدیل تهدیدها به فرصت ها، ادامه داد: فتنه اخیر فتنه ای پیچیده با ملات ضد اخلاقی بود و به این نتیجه رسیده اند تا اخلاق، دین و غیرت حسینی در ملت زنده است نمی توانند کاری کنند.

وی با بیان اینکه برنامه براندازی دشمن به برنامه بی دین کردن مردم تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه در این خصوص و مقابله با هجمه ها می تواند رسالت بزرگی را ایفا کند.

منبع: حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *