بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت روز ۱۲ فروردین، روزجمهوری اسلامی

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت روز ۱۲ فروردین، روزجمهوری اسلامی، بدین شرح است:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی به عنوان یک نظام دینی و مردمی ممتاز و یگانه در نظام‌های سیاسی جهان شناخته می‌شود.
این شجره طیبه تمام استحکام و اقتدار خود را مدیون اسلامیت و جمهوریت می‌داند و عمیقا بدان پایبند است.
یوم الله ۱۲ فروردین روز تحقق آرزوهای مردم مسلمان ایران در دستیابی به یک جامعه دینی مردم سالار است از این رو امام، روز جمهوری اسلامی را از بزرگترین اعیاد ملی مذهبی نامیدند که باید زنده نگاه داشته شود.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تجدید بیعت با امام راحل عظیم الشان و مقام منیع ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، مقام شهیدان عزیز این ملت را که در تحقق جمهوری اسلامی، جان نفیس خود را تقدیم کرده‌اند پاس داشته و اعلام می‌دارد:
آحاد ملت ایران همانطور که در استقرار این نظام الهی نقش داشته‌اند، در صیانت و پاسداری از آن همچنان نقش دارند و در میدان مجاهدت باقی مانده‌اند.

التزام و همراهی با سیرت و محتوای اسلامی نظام و دفاع از ارزش‌های دینی در کنار حضور یکپارچه در صحنه‌ها، مقوّم مفهوم و مصداق جمهوری اسلامی و یک وظیفه و تکلیف دینی است.

کارگزاران و دولتمردان نظام همان گونه که در این دوره توفیق بسیار قابل تقدیری در خدمت به مردم دارند، در تداوم نیز باید با قدردانی و قدرشناسی از ملت شریف ایران با خدمت بی منت و صادقانه، جمهوریت و اسلامیت نظام را گرامی بدارند و با مجاهدت، کارآمدی و اقتدار کشور را تامین کنند.
ملت مومن و انقلابی ما ایران قوی را رقم می‌زنند و آینده روشن ایران در گرو استقامت و پایمردی است. وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن کُنتُم مُؤمِنینَ.
ما تا امروز در سایه هدایت‌های الهی امامین انقلاب اسلامی و نهیب پر شور ملت ایران علیه استکبار، دشمن را به عقب رانده‌ایم و قدرت خود را اثبات و ابراز کرده‌ایم. آینده متعلق به ملت بیدار و بصیر ماست، مسئولان هشیار باشند که در این جهاد مومنانه همواره همگام با مردم باشند.
از درگاه خداوند متعال عزت، عظمت و سعادت ملت ایران را مسئلت داریم و امیدواریم پرچم این نظام عزیز و پر صلابت به دست صاحب اصلی آن حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برسد. انشاءالله

 

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
سید هاشم حسینی بوشهری
رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *