اطلاعیه شماره (۱) ستاد انتخابات هفتمین دورۀ مجمع نمایندگان طلاب و فضلاء حوزه علمیه قم

Image

اطلاعیه شماره (۱) ستاد انتخابات هفتمین دورۀ مجمع نمایندگان طلاب و فضلاء حوزه علمیه قم
مورخ ۰۷/۰۸/۱۳۹۲



بسمه تعالی
حضرت امام خمینی (قدس سره) : « اگر طلاب انقلابی و مدرسین طرفدار انقلاب هماهنگ کار نکنند هردو شکننده‌اند»

حضرات علما، اساتید، فضلا و طلاب گرانقدر حوزه علمیه قم زید عزهم

  ضمن تبریک ایام مبارکه ماضیه ی دهه ولایت خصوصاً عید الله الاکبر؛ همانگونه که استحضار دارید حضرت امام خمینی  قدس سره در مورخ ۳/۱۲/۶۷ با پیام «منشور روحانیت» ضمن برشمردن جایگاه رفیع جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم، از این نهاد اصیل خواستند تا از فضلای حوزه علمیه در زمینه های مختلف استفاده شود و بر این اساس، جامعه مدرسین با تأسیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، این حرکت مبارک را در تاریخ ۱۶/۱/۶۸ به استحضار رهبر کبیر انقلاب رساندند و معظم له در تاریخ ۷/۲/۶۸ ضمن اعلام خرسندی، از این اقدام شایسته تشکر نمودند.

  لذا نظر به اینکه ششمین دوره ی مجمع نمایندگان به روزهای پایانی خود نزدیک می شود ستاد انتخابات هفتمین دوره ی مجمع نمایندگان در معاونت جامعه و روحانیت جامعه مدرسین رسماً آغاز به کار نموده است و با فراهم ساختن مقدمات انتخابات، نسبت به اعلام حوزه های انتخابیه، زمان ثبت نام فضلای حوزه به عنوان کاندیدای نمایندگی و همچنین کلیه مراحل انتخابات، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد نمود.

امید است با حضور فعال طلاب و فضلای حوزه علمیه و بر اساس زمانبدی به عمل آمده شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات هفتمین دوره ی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم باشیم . انشاء ا…

ستاد برگزاری انتخابات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *