اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه به صورت جداگانه با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

حجت الاسلام والمسلمین رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم :

اعضای جامعه مدرسین و اعضای شورای عالی حوزه علمیه قم در سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم، با ایشان به صورت جداگانه دیدار و گفت و گو خواهند کرد.

 

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری حوزوی رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی افزود: در دیدارها و سفرهای قبلی که رهبر عزیز انقلاب اسلامی به قم داشتند، اعضای شورای عالی و جامعه مدرسین خدمت ایشان می رسیدند و از رهنمودها و بیانات مدبرانه و حکیمانه معظم له بهره می گرفتند، گاهی هم اعضای جامعه مدرسین در شهر تهران خدمت ایشان می رسیدند.
وی اضافه کرد: در این سفر نیز اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه که تنها مرجع برنامه ریز و سیاست گذاری حوزه های علمیه است با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدارهایی را خواهند داشت.
عضو شورای عالی حوزه علمیه قم بیان داشت: یکی از محورهای اصلی سفر مقام عظمای ولایت به شهر مقدس قم، حوزه های علمیه است و طبعا وقتی این هدف مدنظر باشد، رهبر معظم انقلاب هم با مجموعه حوزه و اساتید و فضلا و هم با متولیان و دست اندرکاران حوزه دیدار خواهند داشت.
این استاد سطح عالی حوزه علمیه، با اشاره به جایگاه شورای عالی و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نهادی است که از قبل از انقلاب اسلامی مورد تایید حضرت امام بود و همواره در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کرده و پشتوانه تئوریک نظام بوده و طبیعی است چنین برنامه ها و دیدارهایی برقرار شود.
آیت الله عباس کعبی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نیز با اشاره به برخی از برنامه های سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم گفت : در سفر رهبر معظم انقلاب به قم، دیدار جداگانه با اعضای شورای عالی و جامعه مدرسین نیز برنامه ریزی شده است و در این جلسات ما از اندیشه های تابناک معظم له بهره مند خواهیم شد./ایرنا   30012432/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *