رئیس دفتر مقام معظم رهبری: اعتماد مردم به روحانیت سابقه هزار ساله دارد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به سابقه هزار ساله اعتماد مردم به روحانیون گفت: باید سطوح مختلف روحانیت پاسدار این دستاورد بسیار حساس باشند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی چهارمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حجت الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی صبح امروز در نشست عمومی چهارمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین در اهواز گفت: خوزستان مشهد شهدای انقلاب و مدفن تعداد زیادی از بزرگان دینی ما است: وی گفت: این استان سالها شاهد حضور رهبر معظم انقلاب با لباس جنگ در کنار رزمندگان اسلام بوده و سابقه درخشان این منطقه در دفاع از اسلام و نظام تا ابد می‌درخشد.
وی با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مهمانان گفت: باید از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای برگزاری این نشست و ابتکار بسیار جالب توجه؛ تقدیر و تشکر کنیم.
وی اعضای جامعه مدرسین را یاور امام راحل در مبارزات انقلابی عنوان کرد و گفت: اعضای محترم این جامعه پاکباخته نظام، عاشق امام راحل و حافظان انقلاب اسلامی هستند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری به سابقه درخشان روحانیت از زمان غیبت تاکنون اشاره کرد و گفت: محصول هزار ساله مجاهدت های علما اعتماد ملت به روحانیت است و امام راحل توانست با استفاده از این اعتماد علیه رژیم طاغوت ، آن را سرنگون کند.
وی افزود: طی سالهای اخیر دستان مرموز دشمنان سعی دارند اعتماد ملت به روحانیت را از بین ببرند و باید همه سطوح مختلف روحانیت پاسدار این دستاورد بسیار حساس باشند.
وی در عین حال تأکید کرد: هم اینک روحانیت وجهه بسیار خوبی بین مردم دارد و نقش و رسالت روحانیت در به دست آوردن این موفقیت بسیار حائز اهمیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *