دعوت مشترک برای تجمع اعتراض آمیز علیه رژیم اشغالگر قدس

دعوت جامعه مدرسین،‌ شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه علمیه قم برای تجمع اعتراض آمیز علیه رژیم اشغالگر قدس

مورخ ۲۳/۹/۱۳۸۷

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم:

«من سمع رجلاً ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم»

 

علمای اعلام، فضلای گرانقدر و طلاب پرشور و انقلابی ایران اسلامی!

همانگونه که مطلعید چندی است که دشمن صهیونیستی با ددمنشی و خیره‌سری تمام، اقدام به محاصره انسانهایی آزاده و مسلمان در موطن مادری شان در سرزمین مقدس فلسطین و نوار غزه کرده و پس از اشغالگری ۶۰ ساله بیت‌المقدس و آواره سازی و جنایت نسبت به ساکنان این ارض شریف،‌با هدف شکستن مقاومت و ایستادگی و کاهش تاثیرات مبارزات احرار این وادی مقدس، فجایع انسانی و بشری فراوانی مرتکب شده است.

این در حالی است که مع الاسف سکوت بلکه حمایت برخی از سران حکّام وعلمای سیه‌ روی عرب و باصطلاح مسلمان،‌ نشست و برخاست با قاتلین و جانیان کودکان،‌زنان و مردان فلسطین و هم پیاله شدن با اشغالگران و متجاوزان سرزمین ‌های اسلامی، چهره نفاق حکّام طرفدار اسلام آمریکایی را عیان‌تر ساخته که البته این ناشی از عمق استیصال و بن بست آنان و گواه صادقی بر پایان ترفندهای مزورانه و به کارگیری حداکثر توان برای عقب انداختن اضمحلال حتمی الوقوع ظلم و بیداد و فروپاشی صهیونیسم بین الملل است.

اما علیرغم همنوایی برخی سران عرب و مسلمان با دشمن صهیونیست،‌ملت‌های بیدار و هوشیار خواب پریشان ستمگران غاصب را آشفته تر کرده و روند همراهی با ملت‌های مظلوم و تحت اشغال را تسریع خواهند بخشید.

جامعه مدرسین، ‌شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه علمیه قم از عموم طلاب، فضلا و علمای اعلام دعوت می‌نماید مراتب اعتراض خویش را که در تجمعی که به مناسبت محکومیت اقدام اخیر رژیم اشغالگر قدس در روز دوشنبه مورخ ۲۵/۹/۸۷ در سراسر کشور برگزار می‌شود شرکت نمایند و عمق انزجار خود را نسبت به ظالمان غاصب و همنوایی خود با مظلومین فلسطین را به نمایش گذارند.

همچنین یادآور می‌شود که این مراسم در شهر مقدس قم راس ساعت ۱۱ صبح در مدرسه فیضیه و با سخنرانی حضرت آیت الله مقتدایی مدیر محترم حوزه علمیه قم بر پا خواهد شد.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

شورای عالی حوزه علمیه قم

مرکز مدیریت حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *