اطلاعیه به مناسبت حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطین

اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  به مناسبت حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع فلسطین

مورخ ۹/۹/۱۳۸۷

بسم الله الرحمن الرحیم

حملات شدید رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع فلسطین و تشدید محاصره‌ی اقتصادی غزه حوادث تکان دهنده‌ای است که دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد. بی‌تردید هدف رژیم صهیونیستی از این قبیل اقدامات جبران شکست‌های پی در پی خود در عرصه‌های جهانی به ویژه در نبرد با حزب الله لبنان و نیز تضعیف دولت قانونی حماس و وادار نمودن مردم فلسطین به سکوت و مداراست. از سوی دیگر مجامع بین المللی و اروپایی در برابر این جنایات راه سکوت را پیش گرفته‌اند و حتی از صدور اعلامیه‌ای نیز خودداری می‌ورزند. به راستی کدام وجدان آگاه می‌تواند در برابر قتل عام زنان، کودکان و غیر نظامیان و محروم نمودن مردمان از حقوق اولیه و طبیعی خود همچون غذا، بهداشت و درمان سکوت کند؟

کجا این اقدامات وحشیانه می‌تواند رژیم صهیونیستی را از حرکت در سرازیری فروپاشی نجات بخشد؟!

این حوادث در زمانی رخ می‌دهد که همه‌ی جهانیان شاهد فروپاشی بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی در اروپا و آمریکا و شکست حاکمیت پول و پیروزی معنویت بر سرمایه است و به رغم تلاش‌های سردمداران رژیم صهیونیستی و دولت مردان آمریکایی و انگلیسی، جنبش معنویت خواهی در سراسر جهان در حال شکل‌گیری است.

مردم مقاوم فلسطین نیز راه خود را که همانا راه بیداری و عزت و مقاومت است یافته‌اند و با یاری دولت قانونی و حماسه آفرین حماس، راه انتفاضه و مبارزه را پی می‌گیرند.

جامعه‌ی مدرسین حوزه‌ی علمیه قم ضمن محکوم کردن اقدامات پلید رژیم صهیونیستی در محاصره‌ی اقتصادی مردم غزه؛ مراتب همدردی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارد و همه‌ی مسلمانان را به بیداری و تلاش برای نابودی این رژیم منحوس فرا می‌خواند.

«فاصبر إنّ وعدالله حق»

 

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *