پیام‌ به‌ انجمن‌ اسلامی‌ صدا و سیمای‌ جمهوری‌ اسلامی‌

پیام‌ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به‌ انجمن‌ اسلامی‌ صدا و سیمای‌ جمهوری‌ اسلامی‌
در تاریخ ۱۴/۰۳/۱۳۵۹

بسم الله الرحمن الرحیم

 انجمن‌ اسلامی‌ کارکنان‌ صدا و سیما جمهوری‌ اسلامی‌ با تقدیم‌ سلام‌ و تحیات‌ توفیق‌ شما را در ادامه‌ هر چه‌ بهتر برنامه‌های‌ رادیو و تلویزیون‌ آرزومندیم‌.

 پیام‌ شما عزیزان‌ که‌ چون‌ همه‌ مسلمانان‌ صدیق‌ و مخلص‌ تاریخ‌ مورد تهاجم‌ مخالفین‌ هستید در روزنامه‌ جمهوری‌ اسلامی‌ قرائت‌ شد. ما ضمن‌ توجه‌ به‌ همه‌ مشکلات‌ و کارشکنیها و عدم‌ هماهنگیهائی‌ که‌ از سوی‌ مخالفین‌ خط‌ امام‌ امت‌ در تولید و ارائه‌ برنامه‌های‌ شما انجام‌ می‌گیرد، وظیفه‌ خود می‌دانیم‌ که‌ از برنامه‌های‌ ارزنده‌ و سازنده‌ آن‌ رسانه‌ عمومی‌ تقدیر و تشکر کنیم‌ و شما را در این‌ راه‌ پرمسؤولیت‌ و خطیر دعوت‌ به‌ صبر و استقامت‌ نمائیم‌ و امیدواریم‌ که‌ همه‌ کارکنان‌ شریف‌ و متعهد این‌ رسانه‌ حساس‌، شما را یاری‌ دهند و بگویند تا در تولید و پخش‌ برنامه‌های‌ رادیو و تلویزیون‌ در جهت‌ برآوردن‌ خواست‌ ملت‌ و پرهیز از هر گونه‌ تبلیغ‌ گروهی‌ مخالف‌ مشی‌ ملت‌ عزیز است‌، تلاش‌ بیشتری‌ داشته‌ باشند. ضمناً یادآور می‌شود یکی‌ از برنامه‌های‌ مفید و سازنده‌، که‌ می‌تواند جو ابهام‌ آلود اندیشه‌ها و ایدئولوژیهای‌ منحرف‌ و التقاطی‌ را برای‌ امت‌ مسلمان‌ روشن‌ کند بحثهای‌ آزاد و مناظره‌های‌ رادیو و تلویزیونی‌ است‌ و فحش‌ و فحشنامه‌ از هر که‌ باشد هرگز ره‌ به‌ جائی‌ نمی‌برد ما با تأیید و قدردانی‌ از اطلاعیه‌ شما مبنی‌ بر دعوت‌ گروهها به‌ مناظره‌ و بحث‌ آزاد بخصوص‌ در مسائل‌ زیربنائی‌ و مکتبی‌ و ایدئولوژیک‌ امیدواریم‌ این‌ گونه‌ بحثها در صدا و سیمای‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ که‌ مورد خاص‌ و تأکید جناب‌ آقای‌ رئیس‌ جمهور هم‌ می‌باشد آغاز شود تا از این‌ طریق‌ ماهیت‌ گروهها و سازمانها برای‌ ملت‌ رشید و آگاهمان‌ روشن‌ گردد. چرا که‌ بیشتر گرایشهای‌ انحرافی‌ نسل‌ جوان‌ ما از آشفته‌ بازار اندیشه‌ها و مکتبهای‌ عرضه‌ شده‌ سرچشمه‌ می‌گیرد، و جوانان‌ عزیز اسلام‌، فریب‌ چهره‌ به‌ ظاهر اسلامی‌ و انقلابی‌ گروهها را می‌خورند و چه‌ بسا با نیت‌ خالص‌ جذب‌ اینگونه‌ دسته‌جات‌ التقاطی‌ و غیراسلامی‌ می‌شوند. بدیهی‌ است‌ کسانی‌ از اینگونه‌ بحثهای‌ آزاد می‌گریزند که‌ از روشن‌ شدن‌ ماهیت‌ خود در پیشگاه‌ ملت‌ مسلمان‌ ایران‌ وحشت‌ دارند.

 ما بار دیگر حمایت‌ خود را از این‌ گونه‌ برنامه‌ها اعلام‌ می‌داریم‌ باشد که‌ منطق‌ صحیح‌ و روش‌ سالم‌ و حرف‌ حق‌ جایگزین‌ جنجال‌ و هیاهو گردد. بی‌ شک‌ اسلام‌ ناب‌ و خالص‌ تواناست‌ که‌ در برابر اندیشه‌ها و مکتبهای‌ دیگر اصالت‌ خود را نشان‌ دهد.

 

 والسلام‌ علیکم‌ و رحمه‌الله‌ و برکاته‌
 جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *