پیام‌ به‌ امام‌ جمعه‌ کنگاور در پی‌ سوء قصد به‌ ایشان‌

پیام‌ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به‌ امام‌ جمعه‌ کنگاور در پی‌ سوء قصد به‌ ایشان‌
در تاریخ ۲۷/۰۵/۱۳۶۰

بسم الله الرحمن الرحیم

 حضرت‌ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌ حاج‌ آقا بزرگ‌ عراقی‌ امام‌ جمعه‌ کنگاور دامت‌ برکاته‌

 ضمن‌ عرض‌ سلام‌ و سپاس‌ از خداوند رحمان‌ جهت‌ نجات‌ وجود مبارک‌ و شهادت‌ فرزند محترم‌ شما عالم‌ بزرگوار دانشمند متقی‌ و پرهیزگار حجت‌الاسلام‌ حاج‌ آقا بهاءالدین‌ عراقی‌ که‌ فرزند عزیزی‌ برای‌ امت‌ اسلام‌ بود و نیز شهادت‌ برادر پاسدارمان‌ را به‌ پشگاه‌ حضرت‌ بقیه‌الله‌ امام‌ عصر(عج‌) و نایب‌ بزرگوارش‌ حضرت‌ آیت‌الله‌ العظمی‌ امام‌ خمینی‌ و ملت‌ مسلمان‌ و رزمنده‌ ایران‌ تبریک‌ و تسلیت‌ می‌گوییم‌.

 بسی‌ جای‌ شگفتی‌ است‌ که‌ مزدوران‌ پلید آمریکا از یاد برده‌اند که‌ اگر بنا بود با به‌ شهادت‌ رسیدن‌ تنی‌ چند از فرزندان‌ راستین‌ اسلام‌ از پیشرفت‌ سریع‌ و صدور و به‌ ثمر رسیدن‌ انقلاب‌ کبیر  اسلامی‌ جلوگیری‌ شود محمدرضای‌ خائن‌ با حمایت‌ بیدریغ‌ اربابان‌ جنایتکارش‌ با به‌ شهادت‌ رساندن‌ بیش‌ از هفتاد هزار نفر از بهترین‌ فرزندان‌ اسلام‌ هنوز بر تخت‌ سلطنت‌ تکیه‌ داشت‌ ولی‌ همین‌ ددمنشان‌ شاهد بودند که‌ چگونه‌ و با چه‌ رسوائی‌ و فضاحت‌ به‌ زباله‌ دان‌ تاریخ‌ افکنده‌ شد.

 و بی‌ شک‌ برای‌ این‌ خونخواران‌ آمریکایی‌ عاقبتی‌ جز عاقبت‌ ننگین‌ دودمان‌ جنایتکار پهلوی‌ وجود نخواهد داشت‌. در خاتمه‌ از درگاه‌ خالق‌ منان‌ پیروزی‌ اسلام‌ را بر کفر و نفاق‌ و صبر جزیل‌ و بهبودی‌ کامل‌ و کوششی‌ بی‌ امان‌ در راه‌ اسلام‌ را برای‌ شما آرزومندیم‌.

 

جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *