اطلاعیه‌ برگزاری‌ مجلس‌ بزرگداشت‌ شهادت‌ آیت‌ الله‌ اشرفی‌ اصفهانی‌

اطلاعیه‌ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم جهت برگزاری‌ مجلس‌ بزرگداشت‌ شهادت‌ آیت‌ الله‌ اشرفی‌ اصفهانی‌
در تاریخ ۲۷/۰۵/۱۳۶۱

بسم الله الرحمن الرحیم
 «من‌ المومنین‌ رجال‌ صدقوا ما عاهدو الله‌ علیه‌ فمنهم‌ من‌ قضی‌' نحبه‌ و منهم‌ من‌ ینتظرو»

 باز دست‌ جنایتکاران‌ آمریکایی‌ و دشمنان‌ قسم‌ خورده‌ علیه‌ اسلام‌ و قرآن‌ و منافقین‌ و کوردلان‌ بریده‌ از خلق‌ و خالق‌ بدر آمد و فرزندی‌ دیگر از سلاله‌ پاکان‌ و هادیان‌ را از امت‌ رنجدیده‌ و ستم‌ کشیده‌مان‌ گرفت‌. دوباره‌ محراب‌ در شهادت‌ مجاهدی‌ پاکباخته‌ و امام‌ جمعه‌ای‌ وارسته‌ و یاری‌ دلسوز برای‌ انقلاب‌ و امت‌ خونین‌ شد و در سوگ‌ و فقدان‌ این‌ مجاهد نستوه‌ به‌ عزا نشست‌.

 یار سنگر جمعه‌ و جماعت‌ که‌ همواره‌ هدف‌ طاغیان‌ و ستمگران‌ خون‌ آشام‌ بوده‌ در این‌ جمعه‌ نیز شاهد پیکر پاره‌ پاره‌ شهید محراب‌ آیت‌الله‌ اشرفی‌ بود.

 اگرچه‌ شهادت‌ این‌ عالم‌ ربانی‌ و روحانی‌ متقی‌ بر امت‌ سخت‌ کوش‌ و مبارز ما گران‌ و فقدان‌ آن‌ مرد الهی‌ ثلمه‌ای‌ عظیم‌ بر انقلاب‌ بوده‌ لکن‌ خون‌ پاک‌ و مقدس‌ این‌ شهید بزرگوار و هزاران‌ شهید دیگر خود ضامن‌ پیروزی‌ و نوید دهنده‌ استقرار حکومت‌ الله‌ در زمین‌ است‌ و ما معتقدیم‌ که‌ همانگونه‌ که‌ شهادت‌ علی‌ علیه‌السلام‌ و ائمه‌ اطهار علیهم‌ السلام‌ بر هم‌ زن‌ کاخهای‌ ظلم‌ و استبداد و پرده‌ در چهره‌ منافقین‌ و بیانگر صراط‌ مستقیم‌ و استمرار حرکت‌ رسولان‌ الهی‌ بوده‌ این‌ شهادتها همانا ادامه‌ راه‌ کربلاها و محراب‌ خونین‌ علی‌ علیه‌ السلام‌هاست‌ نیز در تداوم‌ این‌ حرکت‌ بزرگ‌ اسلامی‌ و نابودی‌ کفر و نفاق‌ جهانی‌ موثر و امید بخش‌ خواهد بود. ما ضمن‌ تبریک‌ و تسلیت‌ این‌ شهادت‌ جانگداز به‌ امام‌ زمان‌ (عج‌) و نائب‌ بر حق‌ او امام‌ بت‌ شکن‌مان‌ و امت‌ رنجدیده‌ و ستم‌ کشیده‌ امیدواریم‌ مسؤولین‌ محترم‌ کشور از این‌ واقعه‌ها عبرت‌ گیرند و بیش‌ از پیش‌ در حفاظت‌ و حراست‌ از یاران‌ امام‌ و انقلاب‌ دقتی‌ بیشتر و در پاسداری‌ از دستاوردهای‌ انقلاب‌ مخلصانه‌ بکوشند.

 در پایان‌ اعلام‌ می‌داریم‌ که‌ امروز (یکشنبه‌) در فیضیه‌ مهد شهیدان‌ محراب‌ از ساعت‌ 5/3 الی‌ 5/5 به‌ سوگ‌ می‌نشینیم‌ و یاد چهارمین‌ شهید محراب‌ را گرامی‌ می‌داریم‌.

 

 جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *