اطلاعیه‌ به‌ مناسبت‌ سالگرد فاجعه‌ ۷ تیر

اطلاعیه‌ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به‌ مناسبت‌ سالگرد فاجعه‌ 7 تیر
در تاریخ ۰۶/۰۴/۱۳۶۱

بسم الله الرحمن الرحیم

 اینک‌ یک‌ سال‌ از عروج‌ سرخ‌ پروانگان‌ دلسوخته‌مان‌ گذشت‌ یک‌ سال‌ از پرواز ملکوتی‌ کبوتران‌ پرسوخته‌ وادی‌ نور، عاشقانی‌ که‌ در آتش‌ عشق‌ حقیقت‌ سوختند و ابراهیم‌ وار خود را در آتش‌ کینه‌ و نفاق‌ بدسگالان‌ و پلیدان‌ زمانه‌ انداختند تا نسیم‌ آزادی‌ خاکسترشان‌ را در جای‌ جای‌ خاک‌ بیفشاند و از ذره‌ ذره‌اش‌ درخت‌ حریت‌ و آزادی‌ جوانه‌ زند و به‌ بار نشیند.

 در آن‌ شب‌ خونین‌، خفاشان‌ کنج‌ دخمه‌های‌ سیاه‌، به‌ در آمدند تا کینه‌های‌ گذشته‌ را یکجا ابراز کنند و به‌ خیال‌ خام‌ خویش‌ اسطوره‌های‌ مقاومت‌ و ایثار چونان‌ بهشتی‌ بزرگ‌ را در هم‌ بشکنند. منافقان‌ مزدور و ورشکستگان‌ سیاسی‌ همچون‌ بنی‌ صدر خائن‌ و جنایتکار، از دخمه‌ها و لانه‌های‌ فساد به‌ بیرون‌ خزیدند تا دست‌ به‌ جنایتی‌ هولناک‌ زنند و ۷۲ انسان‌ پاک‌ را که‌ چونان‌ پروانه‌ به‌ گرد شمع‌ وجود امام‌ امت‌ بودند، به‌ خاک‌ و خون‌ کشند بدان‌ امید که‌ اساس‌ حکومت‌ حزب‌ الله‌ را متزلزل‌ سازند و پیروان‌ روح‌ الله‌ را از صحنه‌ بیرون‌ نمایند و آوای‌ حق‌ طلبانه‌شان‌ را خاموش‌ سازند غافل‌ از آنکه‌ همانگونه‌ که‌ حقیقت‌ هرگز محو شدنی‌ نیست‌، انسانهای‌ حقیقت‌گوی‌ تاریخ‌ نیز هرگز فراموش‌ نشده‌اند و فراموش‌ نخواهند شد.

 این‌ کوردلان‌ سیه‌ پیشه‌ در این‌ فکر بودند که‌ با شهادت‌ گروه‌ کثیری‌ از نمایندگان‌ مجلس‌، این‌ سنگر مستحکم‌ پیکار و مبارزه‌ را متزلزل‌ سازند و پس‌ از رأی‌ قاطع‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌به‌ عدم‌ کفایت‌ سیاسی‌ بنی‌ صدر مزدور، انتقام‌ خود را از نمایندگان‌ مجلس‌ بگیرند اما دیدیم‌ که‌ چگونه‌ حقیقت‌ پایدار ماند و باطل‌ محو گردید.

 آری‌ اینک‌ آوای‌ حق‌ طلبانه‌ آن‌ سید مقاوم‌ و پرصلابت‌، بهشتی‌ مظلوم‌ همواره‌ به‌ گوش‌ می‌رسد و امت‌ حزب‌الله‌ صداقت‌ و حقانیت‌ کلام‌ آن‌ شهید گرانقدر را دریافته‌ است‌ و براستی‌ که‌ قطرات‌ سرخ‌ فام‌ خون‌ گرم‌ بهشتی‌ چونان‌ فلق‌ سرخ‌، پرده‌ سیاه‌ نفاق‌ را از هم‌ درید و حیله‌ها و فریبهای‌ حامیان‌ دروغین‌ خلق‌ را نیز باز شناخته‌ است‌.

 امید آن‌ که‌ امت‌ قهرمان‌ و اسلامی‌ما عاقبت‌ به‌ پیروزی‌ نهایی‌ نایل‌ گردد و با پیروی‌ از امام‌ بزرگوار خویش‌ حضرت‌ آیت‌الله‌ العظمی‌ امام‌ خمینی‌ مدظله‌ العالی‌ پرچم‌ فتح‌ و پیروزی‌ اسلام‌ و قرآن‌ را در سرتاسر گیتی‌ به‌ اهتزاز درآورد و زمینه‌ را برای‌ قیام‌ و انقلاب‌ جهانی‌ امام‌ عصر(عج‌) آماده‌ نماید. انشاءالله‌.

 

 والسلام‌ علیکم‌ و رحمه‌الله‌ و برکاته‌
 جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌
 احمد آذری‌ قمی‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *