اطلاعیه شماره (۱) در رابطه‌ با دومین‌ دوره‌ انتخابات‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌

اطلاعیه‌ شماره‌ (1) دفتر سیاسی‌ جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌ در رابطه‌ با دومین‌ دوره‌ انتخابات‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌
در تاریخ ۱۸/۰۸/۱۳۶۲

بسم الله الرحمن الرحیم‏
«یا ایهاالذین‌ امنوا ادخلوا فی‌ السلم‌ کافه‌ ولاتتبعوا خطوات‌ الشیطان‌ انه‌ لکم‌ عدو مبین‌»
«السلام‌ علیک‌ یا اباعبدالله‌، السلام‌ علیک‌ یا ثارالله‌ وابن‌ ثاره‌ و الوتر الموتور»

و سلام‌ بر امام‌ عصر ـ آخرین‌ بت‌ شکن‌ تاریخ‌(عج‌) و نائب‌ برحقش‌، قلب‌ تپنده‌ امت‌ حزب‌ الله‌، حضرت‌ آیت‌الله‌ العظمی‌ امام‌ خمینی‌ مدظله‌ العالی‌.

و سلام‌ بر امت‌ ایثارگر و شهید پروری‌ که‌ بانگ‌ الله‌ اکبرش‌ لرزه‌ بر اندام‌ بوجهلهای‌ شرق‌ و غرب‌ انداخت‌ و خواب‌ شیرین‌ غاصبان‌ کاخهای‌ سرخ‌ و سپید را که‌ به‌ قیمت‌ مظلومیت‌ و محرومیت‌ میلیاردها انسان‌ دربند و تحت‌ ستم‌ برافراشته‌ گشته‌ به‌ کابوسی‌ وحشتناک‌ بدل‌ کرد.

آفرین‌ و درود خدا بر امتی‌ که‌ تنها حامیان‌ عملی‌ کتاب‌ خدا و سنت‌ رسولش‌(ص‌) در عصر حاکمیت‌ جهل‌ و شمشیر است‌، امتی‌ که‌ در پرتو فرهنگ‌ ایمان‌، جهاد و شهادت‌، افسانه‌ دروغین‌ شکست‌ ناپذیری‌ ابرقدرتها را افشاء کرد و شعار پیروزی‌ خون‌ بر شمشیر را بر کرسی‌ باور نشاند و در مقابل‌ چشمان‌ حیرت‌زده‌ خودفروختگان‌ شرق‌ و غرب‌، شعار نه‌ شرقی‌، نه‌ غربی‌، جمهوری‌ اسلامی‌را که‌ پیام‌آور طرح‌ و نظامی‌ نو برای‌ احیای‌ بشریت‌ در بند و اسیر است‌ در پهنه‌ زمان‌ گسترد.

اینک‌ تصمیم‌ و اراده‌ امت‌ اسلام‌ است‌ که‌ همچون‌ سیلی‌ توفنده‌ در بستر تاریخ‌ جاری‌ است‌ و هر آن‌ با غرشی‌ کفرشکن‌، نهیب‌ بر بت‌ پرستان‌ و بت‌ تراشان‌ و پاسداران‌ جهل‌ و فقر و ستم‌ می‌زند که‌ هان‌ مرگ‌ سیاهتان‌ نزدیک‌ است‌.

امت‌ ایثارگر و شهید پرور اسلام‌ در هنگامه‌ آنهمه‌ غرور و افتخار اینک‌ صفحه‌ جدیدی‌ از تاریخ‌ در مقابل‌ ما گشوده‌ می‌شود، دومین‌ دوره‌ انتخابات‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌ این‌ خونبهای‌ شهیدان‌ ـ نزدیک‌ است‌ اینک‌ بر ماست‌ تا با آماده‌ کردن‌ خود جهت‌ شرکت‌ هوشیارانه‌، همه‌ جانبه‌ و فعال‌ در این‌ امر الهی‌، همزمان‌ با عملیات‌ والفجر رزمندگان‌ کفر ستیزمان‌ ما نیز والفجر دیگری‌ را در جبهه‌ انتخابات‌ آغاز کنیم‌. برادر و خواهر مسلمان‌ هر ائتلاف‌ خداپسندانه‌ شما بسان‌ انفجاری‌ است‌ که‌ اعصاب‌ کاخ‌ نشینان‌ را متلاشی‌ کرده‌ و نورامیدی‌ در قلب‌ کوخ‌ نشینان‌ جهان‌ روشن‌ می‌کند.

هر انتخاب‌ دقیق‌ و اصلح‌ شما براساس‌ معیارهای‌ اصیل‌ (تعهد به‌ اسلام‌ و آگاهی‌ به‌ زمان‌) و رهنمودهای‌ پیامبرگونه‌ امام‌ امت‌ بسان‌ خمپاره‌ای‌ است‌ که‌ پایگاههای‌ فکری‌ شرق‌ و غرب‌ را در میهن‌ اسلامی‌ ایران‌ ویران‌ کرده‌ و رؤیای‌ شیرین‌ نفوذ مجدد شرق‌ پرستان‌ و غربزدگان‌ را به‌ مراکز حساس‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ بر هم‌ می‌زند.

هر رأی‌ شما همچون‌ تیری‌ است‌ که‌ بر قلب‌ سیاه‌ کفار و منافقین‌ و مشرکین‌ زمان‌ می‌نشیند و انتقام‌ خون‌ شهیدانمان‌ را از آنها می‌گیرد.

پس‌ بر ماست‌ تا با الهام‌ از رهنمودهای‌ پیامبرگونه‌ و کفر شکن‌ امام‌ امت‌ خود را برای‌ انتخاب‌ پاسداران‌ این‌ دژ مستحکم‌ الهی‌ ـ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌ـ که‌ یگانه‌ مرکز تصویب‌ احکام‌ و حدود خدا بر زمین‌ است‌، آماده‌ کنیم‌.

بارالها، پروردگارا بما شایستگی‌ و توفیق‌ شرکت‌ در پاسداری‌ از مجلسی‌ را که‌ تنها حافظ‌ حدود و احکام‌ تو بر زمین‌ است‌، عطا فرما. آمین‌ یا رب‌ العالمین‌. خدایا، خدایا تا انقلاب‌ مهدی‌ حتی‌ کنار مهدی‌ خمینی‌ را نگهدار

دفتر سیاسی‌ جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *