اطلاعیه‌ تبریک‌ نیمه‌ شعبان‌

اطلاعیه‌ تبریک‌ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت نیمه‌ شعبان‌
در تاریخ ۰۵/۰۳/۱۳۶۲

بسم الله الرحمن الرحیم‏

سلام‌ بر مهدی‌(عج‌) آنکه‌ قرنها دیده‌ مشتاقان‌ در انتظار مقدمش‌ به‌ راه‌ دوخته‌ جان‌ هزاران‌ عاشق‌ دلباخته‌ در آتش‌ هجران‌ او سوخته‌ است‌.

سلام‌ بر قائم‌ آل‌ محمد(ص‌) که‌ خداوند حکیم‌ در قرآن‌ کریم‌ مژده‌ حکومت‌ عدالت‌ گسترش‌ به‌ جهانیان‌ داده‌ و سلام‌ بر منجی‌ عالم‌ بشریت‌، که‌ چون‌ ابر سیاه‌ جهل‌ و ظلم‌ و فساد بر همه‌ جا سایه‌ افکند، نور وجودش‌ تیرگیها را در هم‌ شسته‌، عدل‌ و داد جایگزین‌ تباهیها سازد.

و نیمه‌ شعبان‌ روزی‌ که‌ امت‌ رسول‌ الله‌(ص‌) هم‌ غرق‌ در شادمانی‌ و جشن‌ و سرورند عاشقان‌ مهدی‌(عج‌) مساجد، تکایا و معابر را آزین‌ بسته‌اند، و آهنگ‌ دلربای‌ یا مهدی‌ با طراوت‌ در فضا طنین‌ انداخته‌ است‌.

قلوب‌ مؤمنین‌ سرشار از نشاط‌ و دلها شاد و چهره‌ها خندان‌ چرا که‌ در چنین‌ روزی‌ مهدی‌ موعود دیده‌ به‌ جهان‌ گشود و دامان‌ نرجس‌ به‌ ریحانه‌ شرف‌ عطرآگین‌ شد آنگاه‌ خلف‌ صالح‌ بر دست‌ امام‌ عسگری‌(ع‌) تکیه‌ زد تا آنزمان‌ که‌ سایه‌ شوم‌ ضلالت‌ بر دامن‌ زمین‌ پرتو افکند. بر دیوار کعبه‌ تکیه‌ دهد و ذوالفقار علی‌(ع‌) از نیام‌ بیرون‌ کشیده‌ با قیام‌ الهی‌ خود آیه‌ «جاءالحق‌ و زهق‌ الباطل‌…» تفسیر نماید.

و خداوند منان‌ به‌ برکت‌ نور وجودش‌ زمین‌ را پر از عدل‌ و داد سازد آنگاه‌ که‌ ظلم‌ و جور همه‌ جا را پر کرده‌ باشد و تو ای‌ مهدی‌ عزیز بنگر چه‌ ظلمها بر ملل‌ مسلمان‌ می‌رود و همچنان‌ دست‌ جنایتکار اعداء گلوی‌ محرومان‌ می‌فشرد یک‌ روز در لبنان‌ و روز دیگر در ایران‌ و زمانی‌ در افغان‌ و هم‌ اینک‌ همزمان‌ با برگزاری‌ جشن‌ میلاد تو شاهد بمباران‌ مردم‌ محروم‌ کردستان‌ در بانه‌ هستیم‌. ای‌ خدای‌ قهار بر محرومان‌ منت‌ نه‌ و در فرج‌ ولی‌ عصر(عج‌) تعجیل‌ فرما تا ریشه‌ ظلم‌ و فساد و طغیان‌ از بن‌ برکند انشاءالله‌.

جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌ خجسته‌ زادروز مسعود حضرتش‌ را به‌ محضر رهبر کبیر انقلاب‌ اسلامی‌حضرت‌ آیت‌الله‌ العظمی‌ امام‌ خمینی‌ و امت‌ امام‌ این‌ طلایه‌داران‌ حکومت‌ جهانی‌ مهدی‌ و به‌ تمام‌ مستضعفین‌ در اقطار عالم‌ تبریک‌ و تهنیت‌ گفته‌ طول‌ عمر امام‌ امت‌ را تا ظهور آن‌ حضرت‌ از درگاه‌ ربوبی‌ مسئلت‌ دارد.

والسلام‌ علی‌ حجت‌الله‌ و خلیفته‌ فی‌ ارضه‌ و رحمه‌ الله‌ و برکاته‌
بخش‌ تبلیغات‌ دفتر جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌‏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *