پیام‌ خطاب‌ به‌ علما و اساتید الازهر مصر درباره‌ دستگیری‌ و محاکمه‌ مبارز مسلمان‌ «سلیمان‌ خاطر»

پیام‌ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب‌ به‌ علما و اساتید الازهر مصر درباره‌ دستگیری‌ و محاکمه‌ مبارز مسلمان‌ «سلیمان‌ خاطر»
در تاریخ ۰۷/۱۰/۱۳۶۴

 

بسم الله الرحمن الرحیم‏

حضرات‌ علما و اساتید محترم‌ و مبارز دانشگاه‌ الازهر مصر

پس‌ از سلام‌ و تحیت‌ سلام‌ بر همه‌ شهدا و مبارزین‌ صدر اسلام‌، بر شهدای‌ مظلوم‌ تاریخ‌ و سلام‌ بر شهید خالد اسلامبولی‌ و همرزمانش‌.

سلام‌ بر ملت‌ بپاخاسته‌ مصر و همه‌ کشورهای‌ اسلامی‌ سلام‌ بر «سلیمان‌ خاطر» سرباز رشید و شجاع‌ اسلام‌ و آنکس‌ که‌ لکه‌ ننگ‌ کمپ‌ دیوید را از دامن‌ ملت‌ مصر عزیز پاک‌ کرد.

سلام‌ بر دانشجویان‌ عزیز و سایر رجال‌ علم‌ و جهاد.

چرا مبارک‌ خائن‌ را که‌ درباره‌ این‌ سرباز رشید گرفتار تضاد گشته‌ است‌ متوجه‌ نمی‌سازید؟

چرا فرعون‌ مصر و هامان‌ دادستان‌ مصر از سرنوشت‌ سادات‌ معدوم‌ عبرت‌ نمی‌گیرند؟

مردم‌ مسلمان‌ جهان‌ در سایه‌ تعالیم‌ اسلام‌ و الهام‌ از رهبری‌ مرجع‌ بزرگ‌ اسلام‌ حضرت‌ امام‌ خمینی‌ مدظله‌العالی‌ خود را موظف‌ می‌دانند که‌ تا محو و نابودی‌ کامل‌ صهیونیسم‌ و اسرائیل‌ غاصب‌، رژیمی‌ را که‌ دستش‌ تا به‌ مرفق‌ به‌ خون‌ مسلمانان‌ آغشته‌ و وجب‌ به‌ وجب‌ سرزمین‌ فلسطین‌ را به‌ خون‌ پاک‌ جوانان‌ مسلمان‌ رنگین‌ ساخته‌ و میلیونها انسان‌ را از خانه‌ و کاشانه‌ خود در بدر نموده‌ به‌ مبارزه‌ خود ادامه‌ دهند و این‌ خونی‌ است‌ که‌ در رگ‌ هر مسلمانی‌ می‌جوشد.

اکنون‌ که‌ «سلیمان‌ خاطر» جوان‌ مسلمان‌ مصری‌ موفق‌ شده‌ تعدادی‌ از این‌ غاصبان‌ صهیونیسم‌ را بقتل‌ برساند چگونه‌ رژیم‌ مصر به‌ خود جرأت‌ می‌دهد که‌ او را بعنوان‌ یک‌ مجرم‌ محاکمه‌ نماید؟

مگر مبارک‌ مسلمانان‌ مصر را یکجا به‌ اسرائیل‌ فروخته‌ است‌؟

لذا جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌ ضمن‌ ابراز انزجار و نفرت‌ از دستگیری‌ این‌ سرباز مسلمان‌ و محکوم‌ کردن‌ آن‌، همدردی‌ خود را با جوامع‌ دانشگاهی‌ مصر اعلام‌ و آزادی‌ فوری‌ او را خواستار و تشکیل‌ چنین‌ دادگاه‌ فرمایشی‌ را تقبیح‌ و محکوم‌ می‌نماید.

۷/۱۰/۱۳۶۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *