آیت الله رجبی:

ملت‌های مسلمان از هیچ گونه کمکی به مردم لبنان و غزه دریغ نکنند

آیت الله محمود رجبی

آیت الله رجبی در گفت‌وگویی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: آنچه که کنار رهبری داهیانه حضرت امام قدس سره در پیروزی انقلاب و همچنین در دفاع مقدس نقش اساسی داشت، وحدت و یکپارچگی آحاد مردم وفادار به امام به عنوان ولی فقیه و معتقد به نهضت بود. افراد مخالف و زاویه‌دار اصلا در جبهه و حتی در پشت جبهه هم حضور نداشتند. جبهه‌ها پر بود از نیروهای مومن، متعهد و انقلابی که حاضر بودند برای تحقق دستورات و رهنمودهای امام همه سختی‌های جنگ را تحمل کنند.

وی هم‌ چنین خاطرنشان کرد: درسی که مسئولان، بخصوص رؤسای قوای سه گانه و بالاخص رئیس جمهور محترم باید از دفاع مقدس بگیرند این است که در انتخاب همکاران خود از افراد بدسابقه و زاویه‌دار نسبت به ولایت و نظام و یا بی‌بصیرت در فتنه‌ها استفاده نکنند.

عضو جامعه مدرسین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره جنایات رژیم صهیونیستی بیان داشت: همه ملت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری باید این جنایت بزرگ را محکوم و جلوی تجاوزگری این رژیم کودک‌کش را با هر وسیله ممکن بگیرند. ملت‌های مسلمان نیز باید ضمن اعلام همبستگی با مردم لبنان و اعلام انزجار عمومی از رژیم صهیونیستی و جنایت‌های آن، از هیچ گونه کمکی به مردم لبنان و غزه دریغ نکنند و از مسؤولان کشورهای خود مصرانه بخواهند روابط خود با این رژیم را قطع نمایند.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *