آیت الله اراکی:

تا رژیم صهیونیستی ریشه کن نشود منطقه روی صلح و آرامش را نخواهد دید

آیت الله اراکی در اجتماع حوزویان در حمایت از جبهه مقاومت و ملت لبنان

آیت الله اراکی در اجتماع بزرگ حوزویان در مدرسه علمیه فیضیه قم با محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین و انتقاد از موضع انفعالی جهان اسلام و مجامع بین المللی، تصریح کرد: امروز زمان دفاع نیست و امروز باید تهاجم گسترده را علیه رژیم کودک کش صهیونیستی آغاز کرد، چرا که بهترین و مهمترین وسیله دفاعی، تهاجم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که امروز عمر رژیم منحوس صهیونیستی به پایان رسیده است، اظهار کرد: این رژیم خونخوار به هیچ معاهده و قانون بین‌المللی پایبند نیست و تا ریشه کن نشود، منطقه روی صلح و آرامش را نخواهد دید.

وی با تاکید بر این که پیروزی قطعی از آن جبهه مقاومت خواهد بود، تصریح کرد: ایران بیشترین حمایت را از جبهه مقاومت، ملت فلسطین کرده است و مردم انتظار دارند ان شاءالله مرحله دوم عملیات وعده صادق اجرا شود و هرچه زودتر انتقام خون شهید اسماعیل هنیه گرفته شود.

آیت الله اراکی در ادامه با انتقاد از مدعیان دروغین حقوق بشر که چشمانشان را بر جنایات رژیم کودک کش و غده سرطانی صهیونیستی بسته اند، خطاب به ملت های مسلمان و سران اسلامی تاکید کرد که تسلیم و سازش در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی حرام مطلق است.

 

منبع: حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *