مدیر حوزه‌های علمیه در دیدار رهبر معظم انقلاب با طلاب:

ظرفیت‌ها و استعدادهای حوزه و نهاد روحانیت فراوان و امیدآفرین است

علیرضا اعرافی - آیت الله اعرافی

آیت الله اعرافی در ابتدای دیدار حوزویان با مقام معظم رهبری -مد ظله العالی- ضمن تجلیل از حمایت‌ها، تفقد و هدایت مقام معظم رهبری نسبت به روحانیت، حوزه‌های علمیه و مبلغان دین، با بیان اینکه جنگ ترکیبی، حوزه، مرجعیت و ولایت را هدف گرفته است، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه قم و حوزه‌های علمیه همچنان سرچشمه نور و معرفت هستند و خواهند بود.

مدیر حوزه‌های علمیه دربخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: ظرفیت‌ها و استعدادهای حوزه و نهاد روحانیت فراوان و امیدآفرین است و شورای عالی و نهادهای شیعه و سنی گامهای بلندی برداشته اند و مرزهای علوم اسلامی گسترش یافته است.

وی ادامه داد: بزرگترین سرمایه حوزه نسل جوان فاضل، فعال، هنرمند و جهادی است و باید مخاطرات، ضعف‌ها، کید دشمنان و تحرکات رقیب را رصد کرد. این مسیر نیازمند بازنگری، بازاندیشی و باز مهندسی کلان است.

آیت الله اعرافی در پایان گفت: ما حوزویان پیمان می‌بندیم بر سر خدمت به مردم و نظام اسلامی استوار و آماده انجام وظایف و فداکاری و ایثار و تحمل شدائد برای اجرای آرمان های الهی و انقلاب در میدان باشیم. مدیر حوزه‌های علمیه همچنین خواستار سفر مجدد مقام معظم رهبری به قم شد که با تکبیر حضار همراه بود.

منبع: حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *