آیت الله نکونام:

سیره امام راحل و رهبری در یک راستا قرار دارد

آیت الله علی نکونام

آیت‌الله علی نکونام در مصاحبه‌ای در خصوص شباهت امام خمینی -قدس سره- و رهبر معظم انقلاب گفت: هر دو امام، از مراجع عالیقدر تقلید، نایب عام حضرت ولی‌عصر -عجل الله تعالی فرجه- هستند.

عضو جامعه مدرسین ادامه داد: شجاعت، سیاست، انجام تکلیف و وظیفه در هر برهه از زمان از دیگر اشتراکات رفتاری رهبر معظم انقلاب و امام راحل است.

وی درباره محبوبیت امام خمینی -قدس سره- در بین مردم و احزاب مختلف ابراز داشت: خصلت‌های عالی که در امام خمینی -قدس سره- وجود داشت و نیابت عامه حضرت ولی‌عصر -عجل الله تعالی فرجه- باعث شد این مردم مسلمان متعهد در مسیر درست حرکت کردند.

این استاد حوزه علمیه قم درباره نگاه رهبری و امام راحل به مردم گفت: این دو بزرگوار به مردم اعتماد کامل دارند و به خواسته‌های ایشان اهمیت می‌دهند؛ این مراجع تقلید تکلیف شرعی خود را انجام داده‌اند و در بیانات امام خمینی -قدس سره- موج می‌زد که ما تکلیف شرعی خود را عمل می‌کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: هر مرجعی در هر زمانی آنچه را تشخیص دهد و برایش حجت شرعی باشد عمل می‌کند و از این رو است که سیره و روش امام خمینی -قدس سره- و رهبر معظم انقلاب در یک راستا قرار دارد.

 

منبع: رسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *