پیام تبریک به جناب آقای دکتر احمدی نژاد

در پی تائید انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تاریخ ۱۳/۰۴/۱۳۸۸ طی پیامی انتخاب مجدد جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد به ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت
متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد «زید عزه»
رئیس محترم جمهور

سلام علیکم
انتخابات دهم ریاست جمهوری و حضور قریب به چهل میلیونی مردم شریف ایران در آن، فصل تازه‌ای در حماسه‌های پرفروغ این کشور بود. هم چنین تأیید صحت این انتخابات در چند روز گذشته از سوی شورای محترم نگهبان قانون اساسی، دست‌ رد بر همه‌ی تبلیغات دشمنان اسلام در داخل و خارج از کشور زد.
بی‌تردید رأی ۲۴ میلیونی جناب‌عالی در این انتخابات، اعتماد دیگر بار مردم ایران به خدمت صادقانه‌ی شما را اثبات کرده و فرصت خوبی برای خدمت‌رسانی بیشتر به ملّت شریف ایران را فراهم می‌آورد. اینک با پایان رقابت‌ها فصل رفاقت‌ها فرا رسیده و باید با همدلی و همیاری از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی کشور استفاده کرد.
جامعه‌ی مدرسین حوزه علمیه قم این پیروزی را به مردم ایران اسلامی و جناب‌عالی تبریک می‌گوید. امیدواریم در سایه‌ی عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی»، در خدمت بیشتر به ملّت شریف ایران موفق و مؤید باشید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه‌ی مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *