پیام تقدیر و تشکر به مردم شریف ایران اسلامی در پی حضور حداکثری در انتخابات

پیام تقدیر و تشکر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مردم شریف ایران اسلامی در پی حضور حداکثری در انتخابات
در تاریخ ۲۳/۰۳/۱۳۸۸

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور مردم شریف ایران در انتخابات دهمین دوره‌ی ریاست‌جمهوری حماسه‌ای بی‌‌نظیر آفرید. این مشارکت بسیار گسترده مردم در انتخابات و شور و شوق مردم شریف ایران در پای صندوق‌ها، لبیک دیگری به ندای رهبر معظم انقلاب«مدظله العالی» و تجدید میثاق با ارزش‌های انقلاب و راه امام راحل(ره) و شهیدان گرامی و نشانه‌ی بلوغ سیاسی مردم ایران بود. از سوی دیگر این حماسه پرشور پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی‌های رسانه‌های غربی و دشمنان انقلاب اسلامی بود و نشان داد که مردم ایران سرمشق خوبی برای همه‌ی جهانیان است.
بی‌تردید رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه‌ی مردم ایران خواهد بود. از این رو شایسته است که حامیان دیگر نامزدها رقابت را تبدیل به رفاقت، و با ایجاد فضای همدلی،‌ دولت اسلامی را در خدمت بیشتر به مردم یاری نمایند.
جامعه مدرسین حوزه‌ی علمیه قم ضمن تبریک ولادت با سعادت دُخت گرامی نبی اکرم «صلی الله علیه و آله و سلم» و این حماسه‌ آفرینی بی‌‌نظیر به محضر رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» و مردم هوشیار ایران اسلامی، از همه کسانی که به نحوی در خلق این حماسه با شکوه سهیم بوده‌اند اعم از مسئولین اجرایی و نظارتی، رسانه‌های جمعی و نیروهای نظامی و انتظامی که با تلاش پیگیر خویش امنیت، آرامش، دقت و سلامت را برای انتخابات به ارمغان آوردند تقدیر و تشکر می‌نماید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *