تقدیر و تمجید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از ملت حسینی ایران
باید از ظرفیت نیروهای توانمند انقلابی در عرصه‌های مختلف استفاده شود
باید صادقانه به دنبال اهل بیت (علیهم السلام) برویم نه فقط برای حل مشکلاتمان
عزت و اقتدار از مهم‌ترین پیام‌های واقعه عاشوراء
هدف قیام امام حسین علیه السلام حفظ اسلام بود

بسم الله الرحمن الرحیم مجالس سوگواری و هیئت‌های حسینی کانون اصلی تقویت ایمان و بصیرت هستند. این مجالس که بر محور مودت اهل بیت (علیهم السلام) و برای احیاء امر امامت و ولایت برگزار می‌گردند؛ بستری کم نظیر برای مجاهدت فی سبیل الله است. در این میان صحنه‌های بدیع حضور پررنگ و پرشکوه جوانان و نوجوانان در مجالس عزاداری نشان داد نسل جوان مؤمن انقلابی، استمرار دهنده و ادامه دهنده راه حسین

۱۴۰۱-۰۵-۲۱

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اعضای مجمع هماهنگی پیروان امام قدس سره و رهبری مد ظله العالی استان قم، کانون توسعه و عمران استان قم و بنیاد قم پژوهی با آیت الله حسینی بوشهری دیدار و گفت و گو کردند. رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این دیدار، بعد از تسلیت ایام سوگواری اهل بیت (علیهم السلام) با اشاره به لزوم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها اظهار داشت:

۱۴۰۱-۰۵-۱۳

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله محمود رجبی در مراسمی که به مناسبت روز پنجم محرم در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، جدایی و فاصله از اهل بیت (علیهم السلام) را عامل بسیاری از مشکلات دانست و اظهار داشت: متأسفانه آن گونه که شایسته و بایسته است با اهل بیت (علیهم السلام) ارتباط نداریم. فقط زمانی به سراغ ایشان می‌رویم که گرفتاری برایمان پیش

۱۴۰۱-۰۵-۱۲

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله محمود عبداللهی در مراسمی که به مناسبت روز سوم محرم در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، عزت و اقتدار را به عنوان یکی از شاخصه‌های جریان مقاومت مورد بررسی قرار داد و گفت: یکی از امتیازات جبهه حق در جریان عاشوراء، عزت، اقتدار و انفعال ناپذیری است. وقتی سخنان و افعال امام حسین (علیه السلام) را از بدو

۱۴۰۱-۰۵-۱۰

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید محمد غروی صبح امروز در جلسه‌ای که به مناسبت روز اول محرم در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، به تشریح هدف قیام حسینی پرداخت و گفت: جریان نفاق و کفر در آن زمان تا اندازه‌ای بر جامعه اسلامی چیره شده بود که ارزش‌ها را به ضد ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها را به ارزش‌ها بدل کرده بود. به

۱۴۰۱-۰۵-۰۸