پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی شهادت سیدحسن نصرالله

پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

بسم الله الرحمن الرحیم‏

‏مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

‏‏شهادت در راه خدا برای مجاهدان اسلام، سنتی معهود بر مبنای قرآنی احدی الحسنیین است. و این سنت در ذریۀ پیامبر عظیم الشأن – صلی الله علیه و آله – و ائمه معصومین – علیهم السلام – به عنوان میراثی ماندگار الگوسازی شده است.

فرزندان اسلام در طول تاریخ مبارزه با ظلم و کفر و فساد، جان عزیز خود را  با افتخار تقدیم درگاه الهی کرده‌اند و امروز تشیع و اسلام عزیز با این جان نثاری‌ها، به این عظمت و اقتدار رسیده است.

رزمندگان حزب الله لبنان، سال‌هاست که کربلایی مبارزه می‌کنند و حسین گونه به شهادت می‌رسند و این وصال الهی، تقدیر شیرین و پر حلاوت مجاهدت در راه خداست.

شهادت سید مقاومت، مجاهد نستوه و قهرمان بزرگ جهان اسلام حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدحسن نصرالله – رضوان الله تعالی علیه – ، گرچه برای امت اسلامی و همه آزادیخواهان جهان ثلمه‌ای جبران ناپذیر است؛ اما در حقیقت هیچ پاداشی گرانبهاتر از شهادت و لقای الهی برای سال‌ها مجاهدت در راه خدا نیست. شهادت، حقیقتاً برای او  زیبنده و مبارک است؛ اما در این میان، ماییم و این داغ جگر سوز که مرهمی برای التیام آن نیست.

آن شهید والامقام در میدان مجاهدت با نگاهی موحدانه مبارزه می‌کرد و توحید در عمق رفتار و گفتارش نمایان بود. اعتقاد راسخ به امداد و  نصرت الهی و باور عمیق به سربازی در راه حضرت مهدی – عجل الله تعالی فرجه الشریف – ، او را پس از عمری مجاهدت به مقاماتی بزرگ و معنوی رسانده بود و شهید سیدحسن نصرالله حقیقتا یک ولی الهی بود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شهادت مجاهد عظیم الشأن سیدحسن نصرالله – رحمت الله علیه – را محضر حضرت ولی عصر – عجل الله تعالی فرجه الشریف – ، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید – دامت برکاتهم – ، حوزه‌های علمیه و آحاد امت اسلامی، تبریک و تسلیت عرض می‌کند و قاطعانه اعلام می‌دارد، انتقام خون آن شهید عزیز جبهه ظلم و استکبار را درهم خواهد کوبید.

جهان جز با نابودی اسرائیل و آمریکا روی صلح و آسایش را نخواهد دید و تا زمانی که این مفسدان قلدری می‌کنند، تنها راه رسیدن به امنیت و حیات عزتمندانه، مبارزه است.

امروز جبهه عظیم مبارزان با اسرائیل و  امت واحده اسلامی خون‌خواه این سید عزیز هستند و در سایه وعده تخلف ناپذیر الهی و عنایات حضرت حجت – ارواحنا لتراب مقدمه الفداء – ،  پایان اسرائیل بسیار نزدیک است، إن‌شاءالله.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *