آیت الله غروی:

کشورهای اسلامی روابط سیاسی و اقتصادی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند

آیت الله سید محمد غروی

آیت الله غروی در وبینار یازدهم سی و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار کرد: بر اساس فرموده رسول خدا – صلی الله علیه و آله وسلم – مسلمان برادر مسلمان است و نه به او ظلم می کند، نه به او دشنام می دهد. در نتیجه اخوت اسلامی یکی از اصول اسلام است که مسلمانان باید در مقابل کفار و دشمنان اسلام در یک صف واحد قرار گرفته و بتوانند هویت خود را حفظ کرده و از دین اسلام که قرائت اهل بیت – علیهم السلام – است، دفاع کرده و آن را به دیگران منتقل کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه افزود: امروزه یکی از اموری که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که مسلمانان دچار مصیبت بزرگی شده اند و به دست اسرائیل و عقبه آنها گرفتار شده اند. قدرت‌ها اسرائیل را در منطقه کاشتند تا بتوانند منافع خاورمیانه را تصاحب کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید ملت‌ها پشتیبان مقاومت و غزه باشند، خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت جریان غیوری هستند که در برابر دشمن مشترک ایستاده اند لذا انتظار می رود که کشورهای اسلامی از مردم غزه حمایت کرده و رابطه سیاسی و اقتصادی خود را با این رژیم قطع کنند تا اسرائیل مجبور شود سر جای خود بنشیند.

 

منبع: تقریب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *