آیت‌الله العظمی نوری همدانی:

مسئولان با حل مشکلات، مردم را پای نظام و انقلاب نگه دارند

آیت الله العظمی نوری همدانی

آیت‌الله العظمی نوری همدانی در دیدار عده‌ای از فضلای حوزه علمیه و مبلغان با تأکید بر بهره مندی از ایام شعبان المعظم و آماده شدن برای ورود به ماه مبارک رمضان وظیفه روحانیت را بسیار مهم دانسته و فرمودند: افتخار کنیم طلبه هستیم، افتخار کنیم روضه خوانی می‌کنیم، افتخار کنیم مسئله‌ گو هستیم؛ خدمت به مردم و کنار مردم بودن را برای خود کم نشمارید و به آن افتخار کنید.

ایشان در ادامه افزودند: امروز مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را آزار می‌دهد اما مشکلات فرهنگی نیز وجود دارد. ما باید در این مشکلات کنار این مردم باشیم.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی درادامه خاطر نشان کردند: از مسئولان مطالبه کنیم که مشکلات مردم را حل کنند و این مردم را پای این نظام و انقلاب نگه دارند. امروز رهبری معظم با دلسوزی فریاد می‌زنند که مسؤلان خدمت کنند، مشکلات مردم‌ را حل کنند ولی متاسفانه بعضی‌ها گویا نمی شنوند. مسئولان پای درد مردم بنشینند و درد آنها را بدانند، درب اتاقشان به روی مردم باز باشد. مسؤلان و مدیران وحدت داشته‌ باشند، اختلاف نکنند اگر تفاوت نظر دارند، به جامعه نکشانند، اختلاف مردم را آزار می‌دهد. جامعه ای که در رأس آن ولی فقیه است اختلاف معنی ندارد.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی نوری همدانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *