حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین تبیین کرد:

شأن و جایگاه بی بدیل جامعه مدرسین در تقویت ارتباط با علمای بلاد و جهاد تبیین

امام جمعه آذربایجان شرقی با تاکید بر شان و جایگاه بی بدیل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تصریح کرد: جامعه مدرسین باید نقش خود را  در جهاد تبیین و ارتباط خود را با علمای بلاد نزدیک‌تر کند.
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم در سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین

 به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نوبت عصر سیزدهم اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد با حضور علما، فضلا، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، اعضای جامعه مدرسین، اعضای مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها، علمای بلاد و روحانیون در در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز آغاز شد.

وی با گرامیداشت ۹دی، دهه بصیرت و نیز ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، از برگزار کنندگان اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد و نیز فعالیت مؤثر کمیسیون‌ها تشکر کرد.

وی با تاکید بر شان و جایگاه بی بدیل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تصریح کرد: جامعه مدرسین باید نقش خود را  در جهاد تبیین و ارتباط خود را با علمای بلاد نزدیک‌تر کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بروز رسانی شیوه‌های هم افزایی و تعامل جامعه مدرسین با جامعه روحانیت مبارز، نمایندگان ولی فقیه و سایر ارگان‌های تبلیغی و فرهنگی را مهم خواند و گفت: یکی دیگر از کارهایی که باید به آن توجه داشت، تدارک گزارش کارهای موفق روحانیون در زمینه سیاست خارجی، فرهنگی و مشکلات استان‌های خاص مثل بیانیه نمایندگان ولی فقیه در شمال‌غرب در معضلات برخاسته روابط دیپلماتیک بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجانی برای ایجاد الگو و انگیزه مثبت در مخاطبان خاص جامعه است.

وی تصریح کرد: پیگیری مصوبات اجلاسیه‌های سراسری و منطقه‌ای جامعه مدرسین با افراد کارشناس و متخصص نیز امر مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ این مسئله به تقویت انگیزه جهت حضور فعال در جلسات سالیان آینده کمک شایانی می‌کند.

امام جمعه آذربایجان شرقی بر لزوم توجه به امر تبلیغ به ویژه در عرصه بین الملل تاکید و خاطرنشان کرد: جامعه المصطفی العالمیه و معاونت بین الملل حوزه‌های علمیه در این زمینه عملکرد و گزارشات امیدوار کننده‌ای در خصوص جهاد تبیین در عرصه بین الملل دارند که انصافا لذت بخش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *