آیت الله غروی:

هرچه انتخابات پرشورتر باشد قوت و قدرت انقلاب بیشتر می‌شود

آیت الله سید محمد غروی

آیت الله سید محمد غروی در چهارمین کنگره مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم گفت: شرایط الان شرایط بسیار خطیری هست. به هیچ‌ وجه در گذشته این شرایط وجود نداشته است. شبکه‌های مجازی قدرت و قوت افراد و اشخاص را به نحوی معطوف به خودش کرده است و سخت روی آنها تأثیرگذار شده است. در این شرایط ما باید نوع ارتباط خودمان را با این پیشرفت و تکنولوژی مشخص کنیم. ما نمی‌توانیم آن را نفی کنیم اما می‌توانیم از همان راهی که دشمنان وارد می‌‌شوند و ما را مورد تهدید قرار می‌دهند، وارد شویم تا بتوانیم تأثیرگذاری مضاعفی داشته باشیم.

عضو جامعه مدرسین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله انتخابات گفت: هم شرایط داخلی ما و هم شرایط بین‌المللی و هم وظیفه ما ایجاب می‌کند که انتخابات‌های پرشوری داشته باشیم؛ زیرا هر چه انتخابات‌ها پرشورتر باشند، قوت و قدرت انقلاب بیشتر می‌شود.

وی بیان داشت: بیشترین تلاش ما باید این باشد که حضور مردم در پای صندوق‌های رای حضور حد‌اکثری باشد؛ این چنین نباشد که احیاناً انتخابات کم‌شوری برگزار شود و یا درصد حضور و مشارکت مردم ضعیف باشد. این برای ما و برای انقلاب ما و برای صلابت مجلس زیبنده‌ نیست.

 

منبع: رسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *