آیت الله کعبی:

خشم از رژیم صهیونیستی نباید فقط در حد تجمع و سخنرانی باشد

آیت الله عباس کعبی

آیت الله کعبی در تجمع محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که در مرکز علمی فرهنگی امام حسین-علیه السلام- اهواز برگزار شد، اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی یوم الله و نقطه ی عطف تاریخی در مقاومت مردم فلسطین است. این عملیات یک شکست سنگین و کامل اطلاعاتی، امنیتی، نظامی، سیاسی و در کل همه ابعاد برای صهیونیست ها بود به طوری که خودشان اعتراف کردند در ۷۵ سال گذشته عملیاتی به این سنگینی که موجب تحقیر صهیونیست ها شود اتفاق نیافتاده است.

وی افزود: بعضی می گویند که در عملیات طوفان الاقصی حماس آغازگر عملیات و مهاجم بوده و رژیم صهیونیستی در حال دفاع از خود است در جواب باید گفت که کشتار وحشیانه ای که در بیمارستان غزه اتفاق افتاد تابلویی است که ۷۵ سال در فلسطین اشغالی در حال تکرار شدن است. از لحاظ فقهی، حقوقی، قانونی، اخلاقی و انسانی حق مردم فلسطین است که عملیات دفاعی خود را به عملیات هجومی تبدیل کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: ملت ها باید دولت های خود را تحت فشار قرار دهند. خشم از رژیم صهیونیستی نباید فقط در حد تجمع و سخنرانی باشد بلکه باید در حد اعلام آمادگی برای حضور در میدان جهاد، فداکاری و شهادت باشد.

منبع: حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *