آیت الله خاتمی:

اطاعت از ولی فقیه؛ پیام نهضت عاشوراست

آیت الله سید احمد خاتمی

آیت الله خاتمی در جمع مردم بم با اشاره به حماسه پیاده روی اربعین و ندای «لبیک یا حسین» گفت: معنای «لبیک یا حسین» یعنی جان‌می دهیم؛ ولی ولایت را تنها نمی‌گذاریم و درس کربلا به همه ما ولایت مداری است و پشتیبان ولایت خود تا پای جان باشیم و تمام‌شهدا در کربلا همه ولایی بودند و فدایی حسین -علیه السلام- بودند «لبیک یا حسین» یعنی، ولی را تنها نگذاشتن است.

عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: کربلا، کربلای ولایت است لبیک یا حسین؛ یعنی ولی را تنها نگذارید و ملت ایران، ولی را تنها نگذاشتند و نخواهند گذاشت و ۴۴ سال علیه ولایت گفتند و اغتشاشات پاییز گذشته، ولایت را نشانه گرفته بود، ولی مردم ولایت را تنها نگذاشتند.

وی تاکید کرد: دشمنان‌به صراحت آمدند و گفتند رهبری را نشانه گرفتند،؛ولی به حکم‌خدا شکست خوردند، ور افتادند و ناکام‌ ماندند.

وی افزود: دشمنان بخواهند امسال دیوانگی کنند، محکم تو دهنی می‌خورند و ما ولی را تنها نمی‌گذاریم و نخواهیم گذاشت. محبوبیت رهبری روز به روز افزایش پیدا می‌کند و این یک عقده در دل دشمن شده است؛ البته بعضی از داخلی‌ها همسو با دشمن شده اند؛ اما کور خوانده‌اند تا پای جان پای رهبری و ولایت فقیه ایستاده‌ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *