آیت الله حسینی خراسانی:

رئیس جمهور با تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر درصدد رفع مشکلات است

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی

آیت الله حسینی خراسانی بر عزم دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: از دولت انتظار می رود نسبت به مهار تورم و گرانی ها تلاش و پیگیری بیشتری داشته باشد.

عضو جامعه مدرسین عملکرد دو ساله دولت سیزدهم را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: در دولت فعلی آن چیزی که برای همه محرز و معلوم است عزم و اراده برخدمت و رفع مشکلات و داشتن روحیه مردمی است.

وی افزود: شخص رئیس جمهور محترم با تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیرشان حقیقتاً در صدد رفع و یا کاستن از مشکلات هستند تا زمینه برای رضایتمندی مردم و ایجاد روحیه امید، نشاط و کار در جامعه فراهم شود و در حقیقت باتمام توان در صدد هستند آنچه را که رهبری نظام ارائه می دهند و مطالبه می کنند یعنی خدمت به اسلام، ملت و انقلاب، محقق شود.

آیت الله حسینی خراسانی با بیان اینکه مردم باید آثار تلاش های دولت را بر سر سفره خود ببینند، اظهار داشت: اگر چه دشمنان داخلی و خارجی و برخی کم کاری ها و بی تجربگی های برخی از مسئولین موجب شده تا همه تلاش های دولت به ثمر ننشیند اما با این حال بایستی ثمره کوشش های دولت مردمی بر سر سفره مردم نمایان شود اما آنگونه که مورد انتظار است اتفاق نیفتاده است.

منبع: رسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *