آیت الله فقیهی:

مسؤولان حوزه با مشورت مراجع تقلید و علما نقشه‌ راه تبلیغ را ترسیم کنند

آیت الله محسن فقیهی

آیت‌الله فقیهی در پیامی خطاب به مبلغان حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه محرم سرآغاز بازگشایی دانشگاه بزرگی است که همه بشریت، دانش‌پژوهان و متعلّمانِ این مجمع عظیم علم و معرفت هستند گفت: بشرِ سرگردانِ دنیای امروز، که از همه‌ مکاتب و جهان‌بینی‌های مادی خسته شده است، به دنبال راه نجاتی می‌گردد تا کام تشنه‌ حقیقت‌جوی خویش را از سرچشمه‌ی زلال و ناب آن سیراب نماید.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت «تبلیغ» تصریح کرد: نگرانیِ بجا و شایسته رهبری معظم انقلاب -دامت برکاته- در بیانات چند روز اخیرشان در باب تبلیغ، بیانگر آن است که حوزه‌های علمیه با همه تلاش‌ها و فعالیت‌هایی که داشته‌اند، هنوز تا آرمان اصلیِ خود که ایفای نقش در رساندن معارف و تعالیم حیات‌بخش اسلام عزیز به بشریتِ امروز است، فاصله دارند. نیل به این هدف والا و ارزشمند جز با همه‌جانبه‌نگری و مهندسی و ترسیم نقشه‌ راه تبلیغ، امکان ندارد.

عضو جامعه مدرسین در ادامه تاکید کرد: باید اندیشمندان و مسئولان حوزه با مشورت مراجع عظام تقلید و علما، این نقشه‌ راه را با تأمل و دقت در همه ابعاد آن، به طور جامع و کامل، ترسیم نمایند تا اساتید و طلاب عزیز بر طبق آن، با روحیه جهادی و فداکارانه، به رسالت خویش در ابلاغ معارف دین به انسان‌ها بپردازند.

منبع: رسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *