رئیس دفتر جامعه مدرسین: سکوت خفت بار حکام عرب در قبال جنایات رژیم صهیونیستی سندی دیگر از بردگی آنان است

 رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، سکوت حکام عرب در قبال جنایات این رژیم جنگ طلب را سندی دیگر از بردگی و وابستگی آنان به استکبار جهانی ارزیابی کرد.

رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، سکوت حکام عرب در قبال جنایات این رژیم جنگ طلب را سندی دیگر از بردگی و وابستگی آنان به استکبار جهانی ارزیابی کرد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی سیریزی رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، روز جهانی قدس را یکی از ابتکارات حضرت امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: امام خمینی(ره) رژیم غاصب و جعلی اسرائیل را بزرگ ترین خطر برای جهان اسلام دانستند و همواره بر وظیفه مهم سران دولت‏ها و ملت ها اسلامی در حمایت از مردم فلسطین تاکید داشتند.

وی با بیان این‏که حضرت امام پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مرداد ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند، افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی بر این نکته تاکید داشتند که اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب خواهد برد.

حجت الاسلام ابراهیمی سیریزی با استناد به فرمایشات امام(ره) که اسرائیل در همین‏جا متوقف نمی‏شود، تصریح کرد: حضرت امام همیشه موضوع فلسطین را مسأله نخست جهان اسلام دانسته و توسعه طلبی این رژیم را به مردم گوشزد می کردند.

رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به توهم اسرائیل در ماجرای از نیل تا فرات، گفت: متاسفانه بی بصیرتی سران دولت های اسلامی در خصوص مسأله فلسطین و توجه نکردن آنها در این موضوع به گسترش جنایات رژیم منحوس اسرائیل کمک کرده است.

وی یادآورشد: رژیم اسرائیل با استفاده از سکوت و بی بصیرتی دولت های عرب روز به روز بر شهرک سازی خود افزوده است؛ جنایات وحشیانه ای که امروز در باریکه غزه در حال وقوع است دل هر انسان بیدار و آزاده ای را به درد می‏آورد.

رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: انتظار این بود که رهبران کشورهای اسلامی و حکام عرب به کمک فلسطینی ها می شتافتند، اما متاسفانه در سکوتی محض و خفت بار فرو رفته اند و چشم خود را به روی این حقایق بسته اند.

حجت الاسلام ابراهیمی سیریزی سکوت سازمان ملل و مدعیان حقوق بشر در قبال جنایات صهیونیست ها را محکوم کرد و گفت: متاسفانه این سازمان نیز به جای این که به وظیفه خود عمل کند، گروه های مقاومت اسلامی فلسطین را محکوم و سرزنش می کند.

رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را پشتوانه روحی و معنوی مردم فلسطین و غزه دانست و تاکید کرد: با توجه به دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اهمیت روز قدس امسال از سال‏های قبل بیشتر است و انتظار می رود مردم ولایی، بصیر و همیشه در صحنه ما حضوری حداکثری در راهپیمایی روز قدس داشته باشند./(رسا ۲۱۴۱۹۲)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *