ارائه گزارش استاندار محترم استان قم در جلسه جامعه مدرسین

عصر روز جمعه مورخ 1393/02/19 استاندار قم در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شرکت و گزارش فعالیت‌های انجام شده و در حال اجرا را خدمت اعضای جامعه مدرسین ارائه کرد.

حجه الاسلام والمسلمین صالحی منش در این جلسه به مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی،  اقتصادی، عمرانی، سیاسی و امنیتی استان اشاره و در زمینه های گوناگون از جمله برنامه های فرهنگی اجرا شد ه در نوروز ۱۳۹۳  در سطح استان و آمادگی جهت برنامه های فرهنگی در نیمه شعبان امسال و مسائلی همچون حجاب و عفاف و برخورد با بی حجابی و دیگر مسائل در حوزه فرهنگی پرداخت.

ایشان در ادامه به معضلات اجتماعی در استان از جمله مواد مخدر، برخورد با ارازل و اوباش، طلاق، قتل اشاره و راهکارهایی که در این زمینه در حال انجام است را گزارش نمود.

استاندار قم سپس به مسائل عمرانی قم مانند آب آشامیدنی، مسکن مهر، مترو، منوریل ضلع شرقی حرم مطهر و در حوزه بهداشت و سلامت و وضعیت بیمارستان های قم و دیگر مسائل و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد پرداخت و گفت در حال رفع موانع پیش رو هستیم.

در ادامه جلسه اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دغدغه های خود درباره مسائل فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ارتقاء سطح استان قم را مطرح نمودند.

در پایان این جلسه نیز استاندار قم آمادگی کامل خود را جهت اجراء هر گونه طرح، پیشنهاد و منویات مراجع عظام و اعضای محترم جامعه مدرسین را اعلام و از محضر اعضای محترم جامعه مدرسین درخواست کمک و یاری در این زمینه داشت.

گزارش تصویری این نشست:

{gallery}stories/news_pic/3740{/gallery}

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *