دیدار اعضای محترم جامعه مدرسین با حضرت آیت الله نوری همدانی دامت برکاته

اعضاي محترم جامعه مدرسين حوزه علميه قم عصر امروز پنج شنبه 1393/02/11 با حضرت آيت الله نوری همداني دامت بركاته در دفتر معظم له ديدار كردند.

در ابتدای این دیدار حضرت آیت الله یزدی، رئیس محترم شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گزارشی از روند فعالیت های این جامعه را ارائه فرمودند.

ایشان با اشاره به بیش از پنجاه سال حضور و فعالیت جامعه مدرسین فرمودند: جامعه مدرسین یک نهاد مستقل حوزوی است که به مسائل علمی، فرهنگی و سیاسی این نیم قرن پرداخته است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه به فعالیت های معاونت های چهارگانه جامعه مدرسین، دبیرخانه علمی و محتوایی، دفتر امور بین الملل و دفتر جامعه مدرسین اشاره نموده و فرمودند: در جامعه مدرسین ارتباط با نظام اسلامی، روحانیت سراسر کشور، حوزه های علمیه، هیات مذهبی و ارگان های مردمی همیشه مد نظر بوده و در این زمینه فعالیت های گسترده ای صورت گرفته است.

سپس حضرت آیت الله نوری همدانی ضمن عرض خیر مقدم؛ با اشاره به فعالیت نیم قرن حضور جامعه مدرسین فرمودند: جامعه مدرسین یک نهاد تاثیر گذار در کشور است و من افتخار می کنم که از بدو تاسیس آن حضور داشته ام.

معظم له در ادامه به نکات مهمی چون حوزه های علمیه، اصلاح دروس حوزه و بروز رسانی آن، ضرورت تشکیل دروس اخلاق، شناخت کامل از طلاب، حمایت و دفاع از کیان نظام اسلامی، حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و مقابله با استکبار جهانی اشاره و توصیه های مهمی در این زمینه ارائه فرمودند.

گزارش تصویری این دیدار:

{gallery}stories/news_pic/3731{/gallery}

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *