اطلاعیه در پی پخش فیلم موهن آمریکایی نسبت به پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم)

اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی پخش فیلم موهن آمریکایی نسبت به پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم)
مورخ ۲۳/۰۶/۱۳۹۱

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر پخش فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی نسبت به پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) موجب تأثر و تأسف عمیق گردید و خشم همه مسلمانان جهان را برانگیخت.


پیامبر اسلام(صلی‌الله علیه و آله و سلم)، رحمه ‌للعالمین است و رحمت را برای جهانیان به ارمغان آورد که مردم را از ظلمات به نور هدایت کرده، باعث نجات بشریت شده و استمرار این نور هدایت در عصر بیداری اسلامی موجب پیشرفت و گسترش دین اسلام در سراسر جهان گشته است که دشمنان قسم خورده اسلام عزیز در حقیقت مبارزه با نور و هدایت الهی را برنتافته و کینه خود را هر ازگاهی به شیوه‌های مختلف نشان می‌دهند و هم‌اکنون به وسیله‌ی تهیه‌ و پخش فیلم موهن اخیر که سراسر اهانت و شرم‌آور است آن را آشکار ساخته‌اند، اینان چه پاسخ موجَهی در برابر این اهانت بزرگ دارند؟!

مسلمانان جهان باید بدانند که استکبار جهانی با اصل اسلام، ستیز دارد و با چنین اقداماتی عجز خویش را در برابر بیداری اسلامی نشان داده است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تسلیت به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی مسلمانان جهان این عمل ننگین و شر‌م‌آور را محکوم نموده و از تمامی مسلمانان و علمای اسلام می‌خواهد با حفظ وحدت و همبستگی در مقابل این اهانت ساکت ننشسته و انزجار خود را نسبت به این عمل زشت نشان دهند.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *