استعفای مسئول دفتر جامعه مدرسین

پيش از اين نيز عليرغم مسئوليت‌هاي ديگر پيرو دعوت حضرتعالي، جهت امتثال امر، مسئوليت دفتر جامعه محترم مدرسين را به شكل نيمه ‌وقت پذيرفته بودم. اكنون با توجه به آغاز فعاليت‌هاي لازم جهت انتخابات، ضمن تشكر و قدرداني از حسن اعتماد حضرت مستطاب عالی، ‌اميدوارم عذر و استعفاي اينجانب را از مسئوليت دفتر جامعه پذيرا باشيد.

محضر مبارک حضرت آیت الله یزدی «دامت برکاته»
ریاست محترم شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی، به دلیل نقشه‌های پیچیده دشمنان داخلی و خارجی دارای اهمیت مضاعفی می‌باشد. اینجانب،به دلیل احساس تکلیف شرعی جهت حضور در این عرصه، از حوزه انتخابیه تهران اقدام به ثبت ‌نام ‌کرده‌ ام.

پیش از این نیز علیرغم مسئولیت‌های دیگر پیرو دعوت حضرت‌عالی، جهت امتثال امر، مسئولیت دفتر جامعه محترم مدرسین را به شکل نیمه ‌وقت پذیرفته بودم. اکنون با توجه به آغاز فعالیت‌های لازم جهت انتخابات، ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد حضرت مستطاب عالی، ‌امیدوارم عذر و استعفای اینجانب را از مسئولیت دفتر جامعه پذیرا باشید.

از خداوند متعال به برکت ادعیه زاکیه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  شفای عاجل و کامل و طول عمر با برکت و توأم با عزت آن استاد گرانقدر راخواهانم.

محمد ناصر سقای بی‌ریا
مسئول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *