همایش معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین با ائمه جماعات مدارس استان قم

آیت الله حسینی بوشهری با مؤثر توصیف کردن حضور روحانیت در مدارس و آموزش و پرورش، تاکید کرد: برخورد و رفتار روحانیان بیشترین تاثیر را در دانش آموزان دارد و آنها را بیش از پیش نسبت به روحانیت خوشبین می کند.
سید هاشم حسینی بوشهری

به گزارش واحد خبر و اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری  در همایش ائمه جماعات مدارس استان قم که روز پنج شنبه در سالن همایش های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزا رشد، رسالت روحانیان و ائمه جماعات مدارس را مهم ارزیابی کرد.

آیت الله حسینی بوشهری با مؤثر توصیف کردن حضور روحانیت در مدارس و آموزش و پرورش، تاکید کرد: برخورد و رفتار روحانیان بیشترین تاثیر را در دانش آموزان دارد و آنها را بیش از پیش نسبت به روحانیت خوشبین می کند.

وی رسالت روحانیت را سترگ و مهم ارزیابی کرد و اظها رداشت: دشمنان نسبت به جایگاه و نقش روحانیت آگاه هستند و تمام سرمایه گذاری دشمنان به خاطر تاثیرگذاری روحانیت است و اگر روحانیت تاثیرگذار نبود آماج حملات دشمنان نبود.

وی از علما به عنوان پرچمداران دین خدا و مرزبانان احکام اسلامی یاد کرد و با بیان اینکه برای محبوب القلوب شدن باید ساده زیست باشیم، تصریح کرد: یکی از وظایف مهمی که روحانیان در مدارس عهده دار هستند این است که با عمل و رفتار خود دانش آموزان را به سمت دین جذب کنند.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نسبت به نقشه های دشمنان برای منحرف کردن دانش آموزان، نوجوانان و جوانان هشدار داد و با یادآوری فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار سال گذشته با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: اگر روحانیت به رسالت خود عمل نکند آموزش و پرورش می تواند آسیب زا باشد.

وی در ادامه به چالش کشیدن بنیان های اعتقادی، آرمان گرایی افراطی و سرسپردگی را یک تهدید متوجه نسل جوان دانست و گفت: امروز برنامه زیادی جهت تقدس زدایی صورت می گیرد، دشمنان به صورت علنی بدیهی ترین ارزش ها را مورد حمله قرار داده اند.

عضو جامعه مدرسین: عزت و اقتدار نظام مرهون ولایت فقیه است

شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاند

به گزارش واحد خبر و اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در همایش ائمه جماعات مدارس آموزش و پرورش استان قم که روز پنج شنبه در سالن همایش های جامعه مدرسین برگزار شد، با انتقاد از سیاست دوگانه غرب و مدعیان حقوق بشر، تاکید کرد: غربی ها در قبال کوچک ترین موضوعی که در ایران اتفاق می افتد واکنش نشان می دهند اما از سویی دیگر در مقابل بزرگ ترین نقض حقوق بشر در کشورهای اروپایی و همچنین منطقه از جمله بحرین سکوت پیشه می کنند.

وی با اشاره به تبلیغات سؤ و بمباران تبلیغاتی علیه ایران و شیعه، از همراهی بسیاری از کشورهای عربی با غرب در مساله سوریه به شدت انتقاد و تاکید کرد: اینکه این کشورها ادعای حمایت از دمکراسی می کنند، درست نیست، اینها به دلیل اینکه سوریه در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است نارحت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی تاکید کرد: امروز کشورهای مختلف دست به دست هم داده اند و می خواهند سوریه را دچار مشکل کنند و مقاومت را درهم بشکنند، با اصلاحاتی که در سوریه در حال انجام است نقشه آنها خنثی خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران نیز از این موضوع حمایت می کند.

وی در ادامه سخنان خود، تمسک به ولایت را عامل نجات انسان ها دانست و معرفت پیدا کردن به خداوند تبارک و تعالی را بدون امام شناسی ناممکن ارزیابی کرد.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ولایت فقیه را در تداوم ولایت ائمه معصومین(علیهم السلام) دانست و ضربه زدن به این جایگاه را خواسته دشمنان نظام دانست و بر ضرورت تبعیت همگان از ولایت فقیه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون هدایت های ولی فقیه و مقام عظمای ولایت دانست و با اشاره به شکار هواپیمای فوق پیشرفته آمریکا به دست توانمند نیروهای مسلح، گفت: این اتفاق اقتدار بالای علمی و توان دانشمندان جوان کشور ما را نشان داد و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، تکرار حوادث سال ۸۸ را خواسته دشمنان نظام و فتنه گران دانست و ضمن تحلیل کوتاه فتنه دو سال قبل و حرمت شکنی آشوبگران در عاشورای حسینی، تاکید کرد: ملت ایران در سایه تبعیت از رهبر انقلاب و بصیرتی که داشتند به میدان آمده و پاسخ محکمی به فتنه گران دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *