حجه السلام والمسلمین حسینی بوشهری:مردم برای ورود مقام معظم رهبری لحظه شماری می‌کنند

حجه السلام والمسلمین حسینی بوشهری با اشاره به سفر مقام معظم رهبری که قرار است طی روزهای آینده به قم انجام شود فرمودند: قم مشتاقانه برای حضور رهبر معظم انقلاب لحظه‌شماری می‌کند ایشان اظهار امیدواری کرد مسئولان استان نهایت استفاده را از این سفر ببرند.

حجه السلام والمسلمین  سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه شهر مقدس قم اظهار داشت مردم استان قم و حوزه‌های علمیه مشتاقانه منتظر لحظه ورود رهبر معظم انقلاب به قم هستند.
عضو جامعه مدرسین در ادامه ابراز داشتند کسانی که می‌خواهند با به کار بردن برخی تعبیرات عقده‌های خاموش خود را بگشایند خواهند دید مردم قم به نمایندگی از تمام ملت ایران چه استقبال گرمی از رهبر فرزانه انقلاب خواهند داشت. ایشان در ادامه سفر معظم له را منشأ خیرات و برکات دانستند و فرمودند: هر جایی که قدم گذاشته‌اند خیر و برکات بسیاری را به همراه داشته است و ما انتظار داریم استان قم بعد از این سفر به سوی آبادانی و پیشرفت حرکت کند.
معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین تصریح کرد: روحانیت و حوزه‌های علمیه باید از حضور معنوی و اندیشه‌های این عزیز بزرگوار بهره‌مند شود و ما شاهد پویایی هر چه بیشتر حوزه‌های علمیه باشیم./ن ۰۰۰۰۰۰۲/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *