حجه السلام والمسلمین حسینی‌ بوشهری:انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت و موهبت الهی است

Image

حجه السلام والمسلمین حسینی‌ بوشهری در دیدار بیش از ۱۸۰ نفر از دانشجویان بسیجی خواهر و برادر زنجان با اشاره به نقشه‌های دشمنان گفت: دشمنان نظام می‌کوشند تا علیه نظام اسلامی و دین مبین اسلام شبهه‌افکنی کرده تا به اهداف شوم خود برسند.

 

حجه السلام والمسلمین حسینی‌ بوشهری فرمودند: یکی از مخاطبان که دشمنان نیز بر روی آن تاکید دارند جوانان ما هستند که با تمام توان می‌کوشند این شبهات را در میان آنها گسترش دهند.
معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین اضافه کرد: برای جوانان امروز ما توطئه‌های بسیاری وجود دارد که باید نسبت به آنها هوشیار بود و اجازه نداد تا این توطئه‌ها در وجود آنها رسوخ کند.
ایشان وابستگی به دنیا و گرایشات هوس آلود را از مهمترین موانع موجود در پالایش روح برشمرد و تاکید کردند دشمن برنامه‌های مختلفی برای جوانان ما دارد و می‌خواهد تا از هر طریق ممکن این سرمایه‌های ارزشمند را از مسیر ولایت و اهل‌بیت (ع) دور کند.
وی تاکید کرد: تمسک به اهل‌بیت (ع) و پیروی از مسیر ولایت قطعا موجب ناکامی دشمنان خواهد شد که باید به آن توجه شود.
امام جمعه قم با اشاره به موضوع روح و روان گفت: باید مراقب روح خود باشیم و برای کارهایمان برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم موفق زندگی کنیم.
حسینی ‌بوشهری با اشاره به غذای روح اظهار داشت: انسان به همان میزان که نیازمند غذای جسم است، به مراتب بیشتر نیازمند غذای روح است و اگر غذای روح انسان کامل نشود چه بسا مشکلات عدیده‌ای دامن‌گیر او خواهد شد.
وی با اشاره به روش و منش بزرگان دین ابراز داشت: آنها مقید بودند تا دچار مشکل خود بزرگ بینی و همچنین غرور نشوند، زیرا این موضوع انسان را از خدا دور کرده و مسیر غیر خدایی را به همراه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: باید روح ما پایدار و پالایش شده باشد و در این راستا باید از روش و منش بزرگان الگو بگیریم تا موفق شویم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به جایگاه قم ابراز داشت: قم منبع نور و سراسر حکمت است و باید از قم درس بگیریم.
حسینی ‌بوشهری افزود: در قم هیچ‌گاه مباحث علمی، فقهی و معنوی تعطیل نمی‌شود و قم به عنوان ام‌القرای جهان تشیع مطرح است.
معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین خطاب به جوانان گفت: انتظار است که از همین دوران جوانی خود را پرورش داده تا وابسته به دنیا نشوید، زیرا وابستگی به دنیا حقارت و نابودی را در پی خواهد داشت.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: وابستگی به دنیا تنها در پول‌دار بودن نیست حتی برخی هستند که به چیزهای بی‌ارزش نیز وابستگی دارند و خدا را فراموش کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به نعمت انقلاب تصریح کرد: امروز نعمت انقلاب به عنوان بالاترین نعمت محسوب می‌شود و این نعمتی بوده که خداوند به ما عطا کرده است.
معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین گفت: باید قدر این نعمت را بدانیم و متوجه باشیم که در هیچ جا دنیا مانند ایران چنین نعمتی وجود ندارد.
حسینی‌ بوشهری تاکید کرد: همگان در برابر حفظ این انقلاب و نظام مسئول هستیم و هر اقدام موثری موجب بیمه شدن انقلاب خواهد شد./ن ۰۰۰۰۰۰۱/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *