پیام تسلیت در پی ارتحال حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فاکر (ره)

پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فاکر (ره)
در تاریخ ۲۱/۱۱/۱۳۸۸

بسم الله الرحمن الرحیم
(انا لله و انا الیه راجعون)

خبر رحلت عالم جلیل القدر و روحانی مجاهد حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فاکر(ره) موجب تأثر فراوان گردید. این عالم جلیل القدر سالها از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و از سالهای آغازین نهضت امام خمینی(ره) همراه امام و انقلاب و مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» بوده است و در طول مسؤولیت‌های مختلف که داشتند بارها مورد سوء قصد عمال رژیم شاه و منافقین قرار گرفت و متحمل شکنجه‌های فراوان گردید.
نمایندگی امام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چند دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون اصل نود مجلس، عضویت مجلس خبرگان رهبری، ریاست بخش انتشارات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و اهتمام ویژه به چاپ  و احیای تعدادی از آثار و میراث اسلامی، .همه وهمه بخشی از زندگی علمی و سیاسی این عالم جلیل القدر بود. سخنرانی‌های پرشور آن عالم دلیر و دفاع وی از ارزشهای انقلاب همواره سرمشق حامیان انقلاب اسلامی و امام عزیز بود.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم مجاهد را به محضر مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، حوزه‌های علمیه، بیت شریف ایشان و ملت عزیز ایران به ویژه مردم قهرمان مشهد تسلیت عرض می‌نماید و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم از خداوند متعال خواستار است.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *